00 DSpace/Manakin Repository

Раціонаізація управління бізнес-процесами підприємств: підходи та методи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубініна, Ольга Валеріївна
dc.contributor.author Dubinina, Olha
dc.date.accessioned 2024-02-07T07:55:07Z
dc.date.available 2024-02-07T07:55:07Z
dc.date.issued 2016-09
dc.identifier http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/113/14.pdf
dc.identifier.citation Дубініна О. В. Раціонаізація управління бізнес-процесами підприємств: підходи та методи / О. В. Дубініна // Економічний простір. - 2016. - № 113. - С. 124-135 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12000
dc.description.abstract UK: В умовах економічної кризи підприємства роздрібної торгівлі спрямовують зусилля на забезпечення надійності та ритмічності своєї діяльності. У цьому випадку удосконалення бізнес-процесів є ефективним інструментом підтримки стабільності життєдіяльності підприємства роздрібної торгівлі в турбулентних умовах навколишнього середовища, а також сприяє створенню нових споживчих цінностей. Управління бізнес-процесами підприємств роздрібної торгівлі передбачає їх постійне удосконалення. У результаті удосконалення бізнеспроцесів підприємств роздрібної торгівлі виникає новий якісний стан, в якому змінюється склад або структура операцій/робіт в межах бізнес-процесу, знижується їх вартість, що свідчить про їх організаційний розвиток. Практичний досвід свідчить, що бенчмаркінг є ефективним методом удосконалення бізнеспроцесів підприємства роздрібної торгівлі. Бенчмаркінг доречно починати із встановлення об’єкта бечмаркінгу. Під об’єктом бенчмаркінгу розуміємо бізнеспроцеси підприємства роздрібної торгівлі. Метод аналізу ієрархій Т. Сааті дозволяє охоплювати багаторівневі ієрархічні структури з необмеженою кількістю критеріїв, що використовуються. Тому він не втратив актуальності при порівнянні бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі і сьогодні. Кінцевий результат бенчмаркінгу бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі на основі даного методу є об’єктивний та конкретний. Таким чином, у статті проведено аналіз сучасних та актуальних підходів та методів удосконалення бізнес-процесів підприємства. Обгрунтовано доцільність вибору підприємстваконкурентів методом оболонки вільного розміщення. Визначено «еталонні» бізнес-процеси підприємств роздрібної торгівлі як об’єкт бенчмаркінгу на базі методу аналізу ієрархій Т. Сааті. Проведено бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі. uk_UA
dc.description.abstract EN: In conditions of economic crisis, retailers direct their efforts to ensure the reliability and rhythm of activity. In this case, the improving of business processes is an effective instrument to support vital stability of retailers in turbulent environments and helps to create some new consumer values. Business processes management presumes continuous improvement of retailers. As a result of their improvement here appears a new qualitative state, which means a change of composition or structure of operations / workflows within the business process, a decrease of their value, what can indicate an organizational development of them. Practical experience of business shows that benchmarking is an effective method of improving business processes of retailers. It is advisable to begin benchmarking with the determination of its object. As an object of benchmarking it is necessary to understand the retailer's business processes. The hierarchies’ analysis method of T. Saaty allows covering multi- hierarchical structures with unlimited criteria being used. So he has not lost its relevance when comparing business processes of retailers for today. The final result of benchmarking of retailer's business processes on the basis of this method is objective and concrete. Thus, the article analyses current and relevant approaches and methods for improving business processes. The expediency of choice of competing company is justified with the method of free shell placing. The «reference» business processes of retailers as a benchmark object, based on the analytic hierarchy T. Saaty, have been determined. The retailer's business processes’ benchmarking has been also performed.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject удосконалення uk_UA
dc.subject метод аналізу ієрархій Т. Сааті uk_UA
dc.subject бечмаркінг uk_UA
dc.subject підприємство роздрібної торгівлі uk_UA
dc.subject бізнес-процеси uk_UA
dc.subject improvement uk_UA
dc.subject bechmarking uk_UA
dc.subject the method of analytic hierarchy T. Saaty uk_UA
dc.subject business processes uk_UA
dc.subject retailer uk_UA
dc.title Раціонаізація управління бізнес-процесами підприємств: підходи та методи uk_UA
dc.title.alternative Management streamlining for business processes of companies: approaches and methods uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу