DSpace Repository

Глобалізація споживання як чинник транснаціоналізації роздрібної торгівлі

Show simple item record

dc.contributor.author Онищенко, Володимир Пилипович
dc.contributor.author Onyshchenko, Volodymyr
dc.contributor.author Удод, Н. М.
dc.contributor.author Udod, N.
dc.date.accessioned 2024-01-29T10:16:56Z
dc.date.available 2024-01-29T10:16:56Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier http://prostir.pdaba.dp.ua/archive/116/5.pdf
dc.identifier.citation Онищенко В. П. Глобалізація споживання як чинник транснаціоналізації роздрібної торгівлі / В. П. Онищенко, Н. М. Удод // Економічний простір. - 2016. - № 116. - С. 28-41 uk_UA
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11885
dc.description.abstract UK: В статті проаналізовано вплив глобалізації споживання на транснаціоналізацію роздрібної торгівлі. Визначено, що міжнародний ритейл є провідником глобальної парадигми споживання населення і спричиняє суттєві зрушення не тільки у структурі споживання населення тієї чи іншої країни, але й вносить істотні корективи у структуру національного виробництва, рівень та якість життя людей. Зазначено, що завдяки діяльності транснаціональних торговельних компаній відбувається перенесення культури споживання, досвіду, знань, сучасних форм та технологій здійснення торговельної діяльності з однієї країни світу в іншу, активізується міжнародний рух торговельного капіталу, відбувається переплетення зовнішньої торгівлі країни з її внутрішньою. Відзначені також можливі негативні наслідки впливу їх діяльності на економіки приймаючих країн, а саме: витіснення вітчизняних торговельних компаній; имонополізація чи суттєве укрупнення роздрібного ринку; збільшення імпорту; вивіз прибутку за межі національних кордонів приймаючої країни; нав’язування зарубіжної культури ведення бізнесу, обслуговування, споживання. Як висновок, визначено, що транснаціональні торговельні компанії під впливом процесів глобалізації споживання перетворились на локомотиви розвитку торговельного сектору приймаючих країн. uk_UA
dc.description.abstract EN: The impact of consumption globalization on transnationalization of retailers has been analyzed. It was proved that an international retail is the leader global paradigm of consumption and is causing the significant changes not only in the structure of the consumption patterns of the population of a country, but also makes significant adjustments in the structure of national production as well as in the level and quality of life. The author emphasises that due to the activities of transnational trading companies such the processes have ocured: the transfer of consumer culture, experience, knowledge and modern forms of technology and implementation of trade from one country to another, activation the international movement of commercial capital, intertwining of foreign trade of the country with her inside one. The possible negative effects of their activities on the economies of host countries have also been defined. Among them are following: displacement of domestic trading companies; monopolization or significant consolidation of the retail market; imports increasing; export of proffits beyond the national borders of the host country; imposing of foreign culture of business, services and consumption. In conclusion, it was determined that the multinational trading companies under the influence of globalization on consumption have been turned to the locomotives of the trade sector development in the host countries.
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» uk_UA
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject транснаціональні торговельні компанії uk_UA
dc.subject міжнародний ритейл uk_UA
dc.subject транснаціоналізація uk_UA
dc.subject роздрібна торгівля uk_UA
dc.subject глобалізація споживання uk_UA
dc.subject international retail uk_UA
dc.subject transnational trading companies uk_UA
dc.subject globalization uk_UA
dc.subject globalization of consumption uk_UA
dc.subject transnationalization uk_UA
dc.subject retail uk_UA
dc.title Глобалізація споживання як чинник транснаціоналізації роздрібної торгівлі uk_UA
dc.title.alternative Globalization of consumption as a factor transnationalization retail uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account