dc.contributor.author |
Давыденко, Ю. Е. |
|
dc.contributor.author |
Davydenko, Y. |
|
dc.contributor.author |
Тютюнник, В. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Tyutyunyk, V. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-18T11:49:46Z |
|
dc.date.available |
2024-01-18T11:49:46Z |
|
dc.date.issued |
2013-11 |
|
dc.identifier |
http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/37898 |
|
dc.identifier.citation |
Давыденко Ю. Е. Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект / Ю. Е. Давыденко, В. Ю. Тютюнник // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 11. - С. 50-54 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11772 |
|
dc.description.abstract |
RU: Рассматриваются вопросы, связанные с разграничением понятий «плюрилингвизм» и «мультилингвизм» в контексте обучения иностранным языкам. Делается вывод о необходимости систематизации всех теорий и концепций в рамках существования многоязычия. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
EN: Problems associated with the difference of concepts «plurilingualism» and «multilingualism the context of teaching foreign languages. As conclusion, you must systematize all the conceptions within the existence of manner of speaking a few languages. |
|
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
uk_UA |
dc.subject |
plurilingualism |
uk_UA |
dc.subject |
language consciousness |
uk_UA |
dc.subject |
pluricultural competence |
uk_UA |
dc.subject |
плюрилингвизм |
uk_UA |
dc.subject |
плюрикультурная компетенция |
uk_UA |
dc.subject |
языковое сознание |
uk_UA |
dc.title |
Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Foreign languages studies :psychologo-linguistic aspect |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |