DSpace Repository

Удосконалення діяльності кав’ярні «Coffee Magic» на засадах клієнтоорієнтованого підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Ярошенко, Анастасія
dc.contributor.other Морозова, Світлана Анатоліївна (керівник)
dc.date.accessioned 2023-07-03T09:09:17Z
dc.date.available 2023-07-03T09:09:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ярошенко А. Удосконалення діяльності кав’ярні «Coffee Magic» на засадах клієнтоорієнтованого підходу : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анастасія Ярошенко ; керівник С. А. Морозова. – Дніпро, 2022. – 129 с. en_US
dc.identifier.uri http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10751
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" en_US
dc.subject клієнтоорієнтованість en_US
dc.subject клієнтоорієнтоване управління підприємством en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкурентоздатність підприємства en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject кав’ярня en_US
dc.subject принципи клієнтоорієнтованого підходу en_US
dc.subject клієнтоорієнтований підхід en_US
dc.subject портрет клієнта en_US
dc.title Удосконалення діяльності кав’ярні «Coffee Magic» на засадах клієнтоорієнтованого підходу en_US
dc.type Master Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account