00 DSpace/Manakin Repository

Перегляд по Автору "Fayvishenko, Diana"

Перегляд по Автору "Fayvishenko, Diana"

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Fayvishenko, Diana; Файвішенко, Діана Сергіївна; Romanchenko, Tetiana; Романченко, Тетяна Володимирівна; Karmazinova, Viktoriia; Кармазинова, Вікторія Дмитрівна (ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2021-07)
    EN: The main factors influencing the formation of the main component of strategic marketing of the full cycle "customer journey" in terms of omnichannel strategy of retail networks were analyzed. The main aspects of obtaining ...
  • Fayvishenko, Diana; Файвішенко, Діана Сергіївна; Romanchenko, Tatyana; Романченко, Тетяна Володимирівна (2020-09)
    EN: Іn the article is considered the main directions of the formation of a marketing sales strategy in the field of retail trade are considered, the main management decisions in this area are analyzed, the forecast paths ...