Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9989
Title: Неформальна освіта у системі вищої освіти
Authors: Євсєєва, Галина Петрівна
Yevsieieva, Halyna
Новицька, Тетяна Олексіївна
Novytska, Tetiana
Keywords: неформальна освіта
формальна освіта
організаційні форми і методи неформальної освіти
суб’єкти освітньої діяльності
визнання і перезарахування результатів навчання
Issue Date: 2022
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Євсєєва Г. П. Неформальна освіта у системі вищої освіти / Г. П. Євсєєва, Т. О. Новицька // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 59-88
Abstract: UK: У статті аналізується історія щодо визначення поняття неформальної освіти. Визначено основні організаційні форми і методи неформальної освіти; окреслено програми неформальної освіти, поширені у країнах ЄС та США. Проаналізовано групи суб‘єктів неформальної освіти відповідно до їх освітніх і соціальних запитів. Здійснено порівняльний аналіз основних рис формальної та неформальної освіти, зокрема взаємозв’язок формальної і неформальної освіти представлено як поєднання «жорсткої» (hard) та «м‘якої» (soft) систем організації навчання. Розглянуто зміст і функції неформальної освіти як складової сучасного освітнього простору в контексті освіти дорослих. Акцентовано увагу на відсутності законодавчого забезпечення діяльності в середовищі неформальної освіти, що може спричиняти певні ризики, зокрема щодо її ролі та місця в системі факторів соціалізації. Описуючи практику країн у визнанні результатів неформальної освіти, авторами статті прослідковано розпочатий процес підтвердження результатів неформального навчання в Україні. У вітчизняній системі професійної освіти на сьогодні урядом створена нормативна база з оцінювання й визнання неформальної освіти в системі професійної освіти працівників (визначені чіткі критерії), яка проходить апробацію за трьома робітничими професіями. Щодо системи вищої освіти, авторами визначено нагальну потребу розроблення чітких механізмів перезарахування результатів навчання щодо неформальної освіти.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9989
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evseeva.pdf1,11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.