Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсєєва, Галина Петрівна-
dc.contributor.authorYevsieieva, Halyna-
dc.contributor.authorНовицька, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorNovytska, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-02-28T11:12:04Z-
dc.date.available2023-02-28T11:12:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЄвсєєва Г. П. Неформальна освіта у системі вищої освіти / Г. П. Євсєєва, Т. О. Новицька // Педагогічні студії з підготовки будівельно-архітектурних фахівців: дидактичний та виховний аспекти : колективна монографія / за заг. ред. Г. П. Євсєєвої, Г. І. Лисенко. – Дніпро : ПДАБА, 2022. – С. 59-88en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9989-
dc.description.abstractUK: У статті аналізується історія щодо визначення поняття неформальної освіти. Визначено основні організаційні форми і методи неформальної освіти; окреслено програми неформальної освіти, поширені у країнах ЄС та США. Проаналізовано групи суб‘єктів неформальної освіти відповідно до їх освітніх і соціальних запитів. Здійснено порівняльний аналіз основних рис формальної та неформальної освіти, зокрема взаємозв’язок формальної і неформальної освіти представлено як поєднання «жорсткої» (hard) та «м‘якої» (soft) систем організації навчання. Розглянуто зміст і функції неформальної освіти як складової сучасного освітнього простору в контексті освіти дорослих. Акцентовано увагу на відсутності законодавчого забезпечення діяльності в середовищі неформальної освіти, що може спричиняти певні ризики, зокрема щодо її ролі та місця в системі факторів соціалізації. Описуючи практику країн у визнанні результатів неформальної освіти, авторами статті прослідковано розпочатий процес підтвердження результатів неформального навчання в Україні. У вітчизняній системі професійної освіти на сьогодні урядом створена нормативна база з оцінювання й визнання неформальної освіти в системі професійної освіти працівників (визначені чіткі критерії), яка проходить апробацію за трьома робітничими професіями. Щодо системи вищої освіти, авторами визначено нагальну потребу розроблення чітких механізмів перезарахування результатів навчання щодо неформальної освіти.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectнеформальна освітаen_US
dc.subjectформальна освітаen_US
dc.subjectорганізаційні форми і методи неформальної освітиen_US
dc.subjectсуб’єкти освітньої діяльностіen_US
dc.subjectвизнання і перезарахування результатів навчанняen_US
dc.titleНеформальна освіта у системі вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Evseeva.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.