Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9918
Title: Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys
Authors: Гальченко, Анна
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Keywords: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
цифровий маркетинг
оптова торгівля
роздрібна торгівля
Issue Date: 2022
Publisher: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Гальченко А. Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анна Гальченко ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2022. – 121 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9918
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halchenko.docx
  Restricted Access
33,74 MBMicrosoft Word XMLView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.