Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГальченко, Анна-
dc.contributor.otherМорозова, Євгенія Петрівна (керівник)-
dc.date.accessioned2023-02-20T15:39:33Z-
dc.date.available2023-02-20T15:39:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГальченко А. Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анна Гальченко ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2022. – 121 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9918-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectоптова торгівляen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.titleВпровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toysen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halchenko.docx
  Restricted Access
33,74 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.