Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9918
Назва: Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys
Автори: Гальченко, Анна
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
цифровий маркетинг
оптова торгівля
роздрібна торгівля
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Гальченко А. Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi Toys : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анна Гальченко ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2022. – 121 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9918
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halchenko.docx
  Restricted Access
33,74 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.