Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9710
Назва: Оцінка рівня внутрішньої соціальної відповідальності підприємства
Інші назви: Assessment of the level of internal social responsibility of an enterprise
Автори: Попадюк, Олена
Popadiuk, Olena
Кравчук, Ірина Петрівна
Kravchuk, Iryna
Ключові слова: соціальна відповідальність
соціальне партнерство
соціалізація підприємства
індикатори соціальної відповідальності
показники рівня соціальної відповідальності
social responsibility
social partnership
socialization of an enterprise
indicators of social responsibility
indicators of the level of social responsibility
Дата публікації: кві-2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Попадюк О. В. Оцінка рівня внутрішньої соціальної відповідальності підприємства / О. В. Попадюк, І. П. Кравчук // Економічний простір. – 2022. – № 180. – С. 163-168.
Короткий огляд (реферат): UK: Дана стаття присвячена дослідженню актуальних критеріїв системи оцінювання рівня внутрішньої соціальної відповідальності підприємства. Доказано, що оцінювання соціальної відповідальності організації як фундамент погодження рішень на різних рівнях здержується, в першу чергу тим, що відсутня стала методологія такого оцінювання, яке надало б можливість одержати реальні індикатори розширення соціальної відповідальності підприємства, здійснювати зіставлення, діагностування процесу розвитку соціальної відповідальності бізнесу. Подана технологія оцінювання соціальної відповідальності підприємства на прикладі ПАТ «Чернівецький хлі бокомбінат». Зазначено реальний перелік оціночних показників соціальної відповідальності підприємства беручи до уваги їх виняткові особливості. Рекомендована методика оцінювання рівня внутрішньої соціальної відповідальності бізнесу є найбільш простою у застосуванні, містить в собі лімітовану кількість ключових для аналізу СВБ показників; ґрунтується на чисельних обчислювальних показниках, що дають змогу здійснювати максимально об'єктивні співставлення; базується на загальнодоступній та правдивій інформації; включає такі можливі галузі соціальної відповідальності бізнесу, як екологічну, трудову, благодійну, споживчу, економічну тощо.
EN: The relevance of research on the socially responsible economic activity of Ukrainian business is exacerbated by the fact that the domestic economic environment has not passed in its historical development the necessary stages, which in Western society have led to an awareness of the importance of the philosophy of social responsibility. More obvious is becoming the fact that the reputation of domestic companies is increasingly dependent not only on their profitability, share value, and product quality but also on their activity in the field of social responsibility. However, different approaches to the understanding of social responsibility, inconsistency of actions, and lack of purposeful assessment and management mechanisms provide an unstable platform for further implementation of social responsibility principles in the overall strategy of an enterprise. The purpose of this articleis to justify the need to present indicators of social responsibility in the financial statements of enterprises, as well as to deepen the methodological principles and develop practical recommendations regarding the provisioning of a system for assessing the strategic development of an enterprise on the basis and principles of social responsibility. The article uses econometric methods that were used to build models of an integrated approach to assessing the social responsibility of the food industry enterprises. It has been found that social responsibility is a vital component of the sustainable functioning of enterprises and is one of the strategic priorities of their development in the long term. The study showed that the need to implement the paradigm of social responsibility in the activities of domestic business structures for sustainable development and recovery from the socio-economic crisis can be resolved by methodological support for assessing the level of social responsibility of enterprises, which involves a combination of qualitative and quantitative indicators of assessment, determined by expert method and evaluated with a scoring method, with the identification of specific sectoral indicators of social responsibility, typical for the food industry enterprises, and the definition of its mandatory and voluntary levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9710
Інші ідентифікатори: http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1131/1090
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/180-27
Розташовується у зібраннях:№ 180

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popadiuk.pdf364,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.