Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопадюк, Олена-
dc.contributor.authorPopadiuk, Olena-
dc.contributor.authorКравчук, Ірина Петрівна-
dc.contributor.authorKravchuk, Iryna-
dc.date.accessioned2023-01-12T09:34:25Z-
dc.date.available2023-01-12T09:34:25Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifierhttp://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1131/1090-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/180-27-
dc.identifier.citationПопадюк О. В. Оцінка рівня внутрішньої соціальної відповідальності підприємства / О. В. Попадюк, І. П. Кравчук // Економічний простір. – 2022. – № 180. – С. 163-168.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9710-
dc.description.abstractUK: Дана стаття присвячена дослідженню актуальних критеріїв системи оцінювання рівня внутрішньої соціальної відповідальності підприємства. Доказано, що оцінювання соціальної відповідальності організації як фундамент погодження рішень на різних рівнях здержується, в першу чергу тим, що відсутня стала методологія такого оцінювання, яке надало б можливість одержати реальні індикатори розширення соціальної відповідальності підприємства, здійснювати зіставлення, діагностування процесу розвитку соціальної відповідальності бізнесу. Подана технологія оцінювання соціальної відповідальності підприємства на прикладі ПАТ «Чернівецький хлі бокомбінат». Зазначено реальний перелік оціночних показників соціальної відповідальності підприємства беручи до уваги їх виняткові особливості. Рекомендована методика оцінювання рівня внутрішньої соціальної відповідальності бізнесу є найбільш простою у застосуванні, містить в собі лімітовану кількість ключових для аналізу СВБ показників; ґрунтується на чисельних обчислювальних показниках, що дають змогу здійснювати максимально об'єктивні співставлення; базується на загальнодоступній та правдивій інформації; включає такі можливі галузі соціальної відповідальності бізнесу, як екологічну, трудову, благодійну, споживчу, економічну тощо.en_US
dc.description.abstractEN: The relevance of research on the socially responsible economic activity of Ukrainian business is exacerbated by the fact that the domestic economic environment has not passed in its historical development the necessary stages, which in Western society have led to an awareness of the importance of the philosophy of social responsibility. More obvious is becoming the fact that the reputation of domestic companies is increasingly dependent not only on their profitability, share value, and product quality but also on their activity in the field of social responsibility. However, different approaches to the understanding of social responsibility, inconsistency of actions, and lack of purposeful assessment and management mechanisms provide an unstable platform for further implementation of social responsibility principles in the overall strategy of an enterprise. The purpose of this articleis to justify the need to present indicators of social responsibility in the financial statements of enterprises, as well as to deepen the methodological principles and develop practical recommendations regarding the provisioning of a system for assessing the strategic development of an enterprise on the basis and principles of social responsibility. The article uses econometric methods that were used to build models of an integrated approach to assessing the social responsibility of the food industry enterprises. It has been found that social responsibility is a vital component of the sustainable functioning of enterprises and is one of the strategic priorities of their development in the long term. The study showed that the need to implement the paradigm of social responsibility in the activities of domestic business structures for sustainable development and recovery from the socio-economic crisis can be resolved by methodological support for assessing the level of social responsibility of enterprises, which involves a combination of qualitative and quantitative indicators of assessment, determined by expert method and evaluated with a scoring method, with the identification of specific sectoral indicators of social responsibility, typical for the food industry enterprises, and the definition of its mandatory and voluntary levels.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectсоціальне партнерствоen_US
dc.subjectсоціалізація підприємстваen_US
dc.subjectіндикатори соціальної відповідальностіen_US
dc.subjectпоказники рівня соціальної відповідальностіen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subjectsocial partnershipen_US
dc.subjectsocialization of an enterpriseen_US
dc.subjectindicators of social responsibilityen_US
dc.subjectindicators of the level of social responsibilityen_US
dc.titleОцінка рівня внутрішньої соціальної відповідальності підприємстваen_US
dc.title.alternativeAssessment of the level of internal social responsibility of an enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 180

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popadiuk.pdf364,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.