Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8732
Title: Роль індустрії моди у розвитку креативних індустрій та формуванні креативного капіталу
Other Titles: The role of the fashion industry in the development of creative industries and creative capital formation
Authors: Бабенко, Валентина Андріївна
Babenko, Valentina
Гаращенко, В. В.
Garashchenko, Vladislava
Keywords: креативна економіка
креативні індустрії
креативний капітал
інтелектуальна власність
індустрія моди
creative economy
creative industries
creative capital
intellectual property
fashion industry
Issue Date: Mar-2022
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Бабенко В. А. Роль індустрії моди у розвитку креативних індустрій та формуванні креативного капіталу / В. А. Бабенко, В. В. Гаращенко // Економічний простір. – 2022. – № 179. – С. 153-158.
Abstract: UK: Статтю присвячено визначенню ролі індустрії моди у загальному розвитку креативних індустрій України та її впливу на формування креативного капіталу. Визначено, що креативна економіка стає характерною ознакою сучасного суспільства. Розвиток креативних індустрій та творчих професій в інформаційному суспільстві є важливим фактором формування креативного людського капіталу. Розуміння важливості креативних індустрій для розвитку економіки зростає в останні десятиліття. Проаналізовано модну індустрію як перспективну галузь креативної економіки, що активно розвивається на використанні об’єктів права інтелектуальної власності, сприяє формуванню креативного людського капіталу, як в усьому світі, так і в Україні. Виявлено, що індустрія моди впливає на інноваційний розвиток багатьох сфер економічної діяльності та економіки в цілому. Зокрема, валова додана вартість (ВДВ), зайнятість та кількість суб’єктів господарювання креативних індустрій України зростають швидкими темпами. Розвиток креативних індустрій, який донедавна вважався атрибутом виключно розвинених економік, забезпеченого населення й високого рівня освіти, стає особливо актуальним для України, яка може продемонструвати свій креативний капітал. В ході дослідження зроблено висновок, що українська індустрія моди є доволі новим сегментом та комерційним сектором, що останнім часом набирає все більшого розвитку, як окремий сектор економіки та включає не тільки виробництво та збут товарів а також пов'язані з цим сектори. Пройшовши декілька етапів, індустрія моди у ХХІ столітті була визнана креативною індустрією та довела, що має потужний торговий потенціал, робить свій власний внесок у розвиток креативного класу та креативного капіталу. Розвиток креативних індустрій в Україні має стати поштовхом до реалізації творчих здібностей та ідей креативного класу, сприятиме розвитку нового креативного капіталу та креативної економіки.
EN: The article is devoted to defining the role of the fashion industry in the overall development of creative industries in Ukraine and its influence on the formation of creative capital. It has been determined that the creative economy is becoming a characteristic feature of modern society. The development of creative industries and creative professions in information society is the most important factor for the formation of creative human capital. The understanding of the importance of creative industries for economic development has increased in recent decades. The fashion industry as a promising sector of the creative economy that actively develops on the use of intellectual property rights contributes to the formation of creative human capital in the world and in Ukraine. It has been established that the fashion industry influences the innovative development of many spheres of economic activity and the economy as a whole. In particular, the gross value added (GVA), employment and the number of subjects of creative industries in Ukraine are growing rapidly. The development of creative industries, which has recently been seen as an attribute solely to developed economies, affluent populations and high levels of education, is becoming particularly relevant to Ukraine, which can demonstrate its creative capital. The study concludes that the Ukrainian fashion industry is a new segment and commercial sector, which has recently been gaining momentum as a separate sector of the economy and includes not only the production and distribution of goods, but also related sectors. Having gone through several stages, the fashion industry in the XXI century has been recognized as a creative industry and has proven to have a strong commercial potential, making its own contribution to the development of the creative class and creative capital. The development of creative industries in Ukraine should give an impetus to the realization of creative abilities and ideas of the creative class and will contribute to the development of new creative capital and creative economy.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8732
Other Identifiers: http://prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1096/1057
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/179-23
Appears in Collections:№ 179

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babenko.pdf354,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.