Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/802
Назва: Управління конкурентоспроможністю як складова менеджменту підприємства
Інші назви: Management of competitiveness as a component of enterprise management
Автори: Лозовський, Олександр Миколайович
Lozovskiy, Oleksandr
Ключові слова: конкурентоспроможність
система управління конкуренто-спроможністю
конкурентоспроможність підприємств
механізм управління конкурентоспроможністю підприємства
політика управління конкурентоспроможністю підприємств
competitiveness
competitiveness management system
enterprise competitiveness
enterprise competitiveness management mechanism
competitiveness management policy
Дата публікації: лют-2018
Бібліографічний опис: Лозовський О. М. Управління конкурентоспроможністю як складова менеджменту підприємства / О. М. Лозовський // Економічний простір. – 2018. – № 130. – С. 149-157.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємств в сучасних умовах. Проаналізовано основні підходи щодо управління конкурентоспроможністю підприємств, в яких вона розглядається як інтегральна характеристика, найважливіша складова аналізу економічної ситуації організації на ринку. Наголошується на першочерговості та необхідності модернізації системи управління господарськими процесами за умов чіткого визначення мети діяльності на ринку. Розглянуто функції, які повинні виконуватись у ході реалізації процесу управління конкурентоспроможністю. Визначено основні аспекти формування конкурентної переваги підприємства та основні фактори управління конкурентоспроможністю підприємства. Зазначено, що проблема управління конкурентоспроможністю підприємства це комплексна, складна та багатоаспектна проблема, від вирішення якої залежить рівень економічного та соціального життя країни. Аналізуючи конкурентоспроможність як базову складову існування підприємства на ринку, робиться наголос на дотриманні визначених умов досягнення конкурентних переваг і впровадження концепції антикризового управління потенціалом підприємства.
EN: The article deals with theoretical aspects of managing the competitiveness of enterprises in modern conditions. The main approaches to managing the competitiveness of enterprises in which it is considered as an integral characteristic, the most important component of the analysis of the economic situation of the organization in the market are analyzed. It is emphasized on the top priority and the necessity of modernizing the system of management of economic processes in the conditions of a clear definition of the purpose of the market activity. The functions that should be performed during the implementation of the competitiveness management process are considered. The main aspects of forming the competitive advantage of the enterprise and the main factors of managing the competitiveness of the enterprise are determined. It is noted that the problem of managing the competitiveness of the enterprise is a complex, complex and multidimensional problem, the decision of which depends on the level of economic and social life of the country. Analyzing competitiveness as a basic component of the company's existence on the market, emphasis is placed on compliance with certain conditions of achieving competitive advantages and the implementation of the concept of crisis management potential of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/802
Розташовується у зібраннях:№ 130

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lozovskiy.pdf179,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.