Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7460
Назва: Стратегічні переваги впровадження програм лояльності щодо підвищення рентабельності маркетингових інвестицій вітчизняних підприємств
Інші назви: Strategic benefits of implementation of loyalty programs to increase the profitability of marketing investments of domestic enterprises
Автори: Пилипенко, Олена Сергіївна
Pylypenko, Olena
Ключові слова: концепція маркетингу
лояльність споживачів
прихильність споживачів
програми лояльності
маркетинг лояльності
рівень лояльності
товарна марка
бренд
інструменти маркетингу
маркетингові інвестиції
рентабельність інвестицій
бізнес-стратегія
стратегічні переваги
marketing concept
consumer loyalty
customer loyalty
loyalty programs
loyalty marketing
loyalty level
trading mark
brand
marketing tools
marketing investment
return on investments
business strategy
strategic advantages
Дата публікації: лип-2021
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Пилипенко О. С. Стратегічні переваги впровадження програм лояльності щодо підвищення рентабельності маркетингових інвестицій вітчизняних підприємств / О. С. Пилипенко // Економічний простір. – 2021. – № 170. – С. 43-48.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті досліджено термінологічні аспекти поняття «лояльність споживачів», зазначено напрями подальших пошуків щодо застосування системного підходу до управління лояльністю клієнтів, зокрема формування систем управління підприємством, орієнтованих на утримання споживачів і підвищення їхньої лояльності. Визначено зміст програми лояльності як інструмента маркетингу, що сприяє створенню та підтримці довгострокових відносин зі споживачем. Вивчено конкурентні переваги, що створює для компанії споживча лояльність. Розглянуто види програм підвищення лояльності та вигоди, що отримує споживач у процесі їх реалізації. Детально представлено визначальні та додаткові чинники впливу на лояльність споживачів, що відвідують певні підприємства роздрібної торговельної мережі. Акцентовано увагу на необхідності спрямування діяльності вітчизняних підприємств на утримання лояльності до своїх брендів, підвищення раціональних складників, що підкреслюють унікальні властивості українських продуктів. Обґрунтовано доцільність упровадження в практику підприємств сучасної бізнес-стратегії CRM, спрямованої на зростання і підвищення доходності бізнесу компанії шляхом формування лояльності клієнтів на протязі всього циклу взаємодії з ними і, таким чином, змінення власних конкурентних позицій на міжнародних ринках. Представлено висновки щодо важливості побудови довгострокових партнерських відносин зі споживачами за допомогою впровадження програм лояльності.
EN: The article examines the terminological aspects of the concept of “consumer loyalty”, indicates the directions of further research on the application of a systematic approach to managingcustomer loyalty, in particular the formation of enterprise management systems focused on retaining consumers and increasing their loyalty. Loyalty reflects the whole system of relations at the level of the consumer, the group, and society and is the result of the interaction of the buyer with the environment and the social processes that occur in society as a whole. Loyalty is determined by a complex, indirect dependence on a number of factors. As part of relationship marketing, loyalty programs are used to retain customers through their complete satisfaction. By a loyalty program, we mean a set of actions organized in such a way as to stimulate consumers and meet their requirements, as well as to minimize losses, namely losses in the number of consumers, and increase sales. The main motive of loyalty programs is to provide customers with the benefits: material, emotional, psychological. Depending on the pricing system for rewarding customers, there are two main types of consumer loyalty programs: discount and bonus programs. Discount programs provide their members with a purely material benefit in the form of a return of part of the paid price of the goods immediately at the time of purchase. Discount programs are replaced by bonus programs to encourage consumers. Their essence is that the consumer, making purchases, receives prize bonuses. The content of the loyalty program as a marketing tool that helps to create and maintain long-term relationships with consumers is determined. Competitive advantages that create consumer loyalty for the company have been studied. The types of programs to increase loyalty and the benefits that the consumer receives in the process of their implementation are considered. Attention is focused on the need to direct the activities of domestic enterprises to maintain loyalty to their brands, increase rational components, emphasize the unique properties of the Ukrainian products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/7460
Інші ідентифікатори: DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/170-8
http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/904/876
Розташовується у зібраннях:№ 170

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pylypenko.pdf339,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.