Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/700
Title: Особливості стратегії імпорту українських підприємств
Other Titles: Features of the import strategy of ukrainian enterprises
Authors: Квактун, Олеся Олексіївна
Kvaktun, Olesia
Вертелецька, Олена Миколаївна
Verteletska, Olena
Гребенніков, Владислав Романович
Hrebennikov, Vladyslav
Keywords: імпорт
стратегія імпорту
управління імпортними операціями
чинники впливу на імпорт
етапи стратегії
індекс економічної свободи
import
import strategy
management of import operations
factors of influence on import
stages of strategy
index of economic freedom
Issue Date: Oct-2017
Citation: Квактун О. О. Особливості стратегії імпорту українських підприємств / О. О. Квактун, О. М. Вертелецька, В. Гребенніков // Економічний простір. - 2017. - № 126. - С. 192-204.
Abstract: UK: У статті наведено теоретичні аспекти стратегії імпорту для комерційного підприємства. Роз’яснено, для чого необхідна стратегія імпорту для фірм, які займаються імпортною діяльністю. Наведено класифікацію стратегій, в якій виокремлено стратегію імпорту. Виділено основні етапи вибору стратегії . Встановлено особливості стратегії імпорту. Зазначено, що підприємство повинно визначити собі певну стратегію, як конкретний довгостроковий план досягнення цілей, так як на сьогодні успішність імпортної діяльності залежить від того, як до неї підготуватися. Перед тим, як приступити до здійснення імпортної діяльності, менеджерові зовнішньоекономічної діяльності варто не тільки ознайомитися з географічним розташуванням тієї закордонної держави, з якою він планує налагодити партнерський контракт, але й скрупульозно вивчити законодавство в сфері зовнішньоторговельних відносин зарубіжної держави. Також виокремлено чинники, які впливають на обсяги імпорту підприємств. Зазначено, що для узагальненого визначення правових, економічних аспектів зовнішньоторговельної діяльності можна використовувати показник індексу економічної свободи.
EN: The theoretical aspects of the import strategy for commercial enterprise are given in the article. It has been explained for what an import strategy for firms, which are engaged in import activity, is required. The classification of strategies is given, in which a strategy of import is drawn. The main stages of strategy selection are highlighted. The features of the import strategy are set. It is noted that the company must define a strategy for itself, as a concrete long-term plan for achieving goals, as today the success of import activity depends on how to prepare for it. Before entering into the import activity, the manager of foreign economic activity should not only get acquainted with the geographical location of the foreign state with which he plans to establish a partnership contract scrupulously examine the legislation in the sphere of foreign trade relations of the foreign state. The factors that influence the volume of import of enterprises are also highlighted. It is noted that for the generalized definition of legal, economic aspects of foreign trade activity, the index of economic freedom index can be used.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/700
Other Identifiers: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_126_20
Appears in Collections:№ 126

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kvaktun.pdf180,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.