Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6944
Назва: Роль викладача будівельного закладу вищої освіти у формуванні академічної доброчесності студентів
Інші назви: The role of the teacher of the construction institution of higher education in formation of academic integrity of students
Автори: Савицький, Микола Васильович
Savytskyi, Mykola
Лисенко, Галина Іванівна
Lysenko, Halyna
Євсєєва, Галина Петрівна
Yevsieieva, Halyna
Ключові слова: академічна доброчесність
гуманітарно-технічна еліта
корпоративна культура академічної спільноти
професійно- педагогічна компетентність викладача ЗВО
professional and pedagogical competence of the teacher of high school
humanitarian and technical elite
academic integrity
corporate culture of the academic community
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Савицький М. В. Роль викладача будівельного закладу вищої освіти у формуванні академічної доброчесності студентів / М. В. Савицький, Г. І. Лисенко, Г. П. Євсєєва // Український журнал будівництва та архітектури. – 2021. – № 3. – С. 137-142
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Актуальність дослідження ролі викладачів технічних закладів вищої освіти у формуванні академічної доброчесності студентів визначається: світовими тенденціями в галузі освіти, які спрямовуються на підвищення стандартів академічної культури; Національною стратегією розвитку освіти в Україні; новою освітньою парадигмою, яка ґрунтується на впровадженні особистісно зорієнтованого та компетентнісного підходів до навчання, а також дотримання всіма учасниками освітнього процесу принципів академічної та наукової доброчесності. Мета статті – проаналізувати рівень розвитку професійно- педагогічної компетентності викладачів сучасних закладів вищої технічної освіти та визначити роль науково- педагогічних працівників у формуванні академічної доброчесності студентів із метою вдосконалення педагогічного процесу у вищій технічній школі України. Висновок. Принципи академічної доброчесності мають стати повсякденною нормою корпоративної культури сучасної академічної спільноти. Незважаючи на те, що вища освіта України має численні проблеми із дотриманням доброчесності, оскільки тільки нещодавно стала на шлях побудови доброчесного освітнього середовища, саме принципова позиція професорсько- викладацького складу може допомогти успішно запровадити норми академічної і наукової доброчесності в повсякденну практику педагогічного процесу, у тому числі у Придніпровській державній академії будівництва та архітектури.
EN: Formulation of the problem. The relevance of the study of the role of teachers of technical institutions of higher education in the formation of academic integrity of students is determined by: global trends in education, which are aimed at raising the standards of academic culture; National Strategy for Education Development in Ukraine; a new educational paradigm, which is based on the introduction of personality-oriented and competency-based approaches to learning, as well as compliance by all participants in the educational process of the principles of academic and scientific integrity. The purpose of the article is to analyze the level of development of professional and pedagogical competence of teachers of modern institutions of higher technical education and determine the role of research and teaching staff in shaping the academic integrity of students to improve the pedagogical process in higher technical school of Ukraine. Conclusion. The principles of academic integrity should become the daily norm of corporate culture of the modern academic community. Despite the fact that higher education in Ukraine has many problems with integrity, as it has only recently embarked on the path of building a virtuous educational environment, it is the principled position of teaching staff can help successfully introduce the norms of academic and scientific integrity in everyday practice including at Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6944
Інші ідентифікатори: DOI: 10.30838/J.BPSACEA.2312.010721.137.776
http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/239183
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SAVYTSKYI.pdf824,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.