Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6352
Назва: Транспарентність діяльності будівельного підприємства як детермінант довіри стейкхолдерів
Інші назви: Transparency of construction enterprise activity as a determinan of stakeholder's trust
Автори: Халіна, Вероніка Юріївна
Khalina, Veronika
Сироватський, Олександр Анатолійович
Syrovatskyi, Oleksandr
Ключові слова: транспарентність
інформація
екосистема
стейкхолдери
довіра
transparency
inflation
ecosystem
stakeholders
trust
Дата публікації: лип-2020
Бібліографічний опис: Халіна В. Ю. Транспарентність діяльності будівельного підприємства як детермінант довіри стейкхолдерів / В. Ю. Халіна, О. А. Сироватський // Економічний простір. – 2020. – № 156. – С. 166-170.
Короткий огляд (реферат): UK: На сучасному етапі розвитку України як правової держави відбувається процес гармонізації з законодавством ЄС, особливо в сфері бухгалтерського обліку, публічних закупівель, відкритості інформації, тобто сфер, які стосуються прозорості діяльності влади, підприємств, організацій, установ та інших суб’єктів екосистеми, їх відкритості та доступності (наприклад, Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» [1], Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» [2]). Зміни у законодавстві України узгоджуються з рекомендаціями Директив ЄС. Транспарентність будь-якої екосистеми втілює в собі відкритість у всіх розуміннях, перш за все відкритість інформації. Роль інформації у забезпеченні транспарентності екосистем базується на роботах Дж. Стігліца [3], який є одним з зачинателів цього напряму економічної науки. Інформація, на сьогоднішній день, здобула властивості товару, а отже має вартість, яка залежить від багатьох факторів, одними з яких є якість (доступність та достовірність). Сучасний етап розвитку цивілізації характеризується наявністю інформаційної інфляції, тобто зростанням маси інформації та швидким її подальшим знеціненням (через старіння, втрату актуальності, недостовірність або складність перевірки). Саме тому важливість транспарентності як квінтесенції якісної інформації постійно підвищується. При цьому транспарентність виступає детермінантом довіри до підприємства споживачів, партнерів, контролюючих установ, влади та інших стейкхолдерів. Довіра виникає лише за умови розуміння, яке в свою чергу можливе через отримання якісної інформації про суб’єкт господарювання. Тому, підприємства самі зацікавлені у веденні бізнесу на засадах прозорості, відкритості, гласності, а отже транспарентності. Таким чином, транспарентність є однією з конкурентних переваг бізнесу у напруженій боротьбі за споживача та фактором полегшення здійснення діяльності стосовно інших стейкхолдерів.
EN: At the present stage of development of Ukraine as a state governed by the rule of law there is a process of harmonization with EU legislation, especially in the field of accounting, public procurement, openness of information, that is areas of transparency of government, enterprises, organizations, institutions and other ecosystems. and accessibility (for example, the Law of Ukraine “On Amendments to the Law of Ukraine “On Accounting and Financial Reporting in Ukraine” [1], the Law of Ukraine “On Amendments to the Law of Ukraine “On Public Procurement” and Certain Other Legislative Acts of Ukraine on Improving Public Procurement” [2]). Changes in the legislation of Ukraine are in line with the recommendations of the EU Directives. Transparency of any ecosystem embodies openness in all senses, first of all openness of information. The role of information in ensuring the transparency of ecosystems is based on the work of J. Stiglitz [3], who is one of the founders of this area of economics. Information, to date, has acquired the properties of the product, and therefore has a value that depends on many factors, one of which is quality (availability and reliability). The current stage of civilization is characterized by the presence of information inflation, that is the growth of the mass of information and its rapid subsequent depreciation (due to aging, loss of relevance, unreliability or complexity of verification). That is why the importance of transparency as the quintessence of quality information is constantly increasing. At the same time, transparency is a determinant of trust in the enterprise of consumers, partners, regulators, government and other stakeholders. Trust arises only if there is an understanding, which in turn is possible through obtaining quality information about the entity. Therefore, companies themselves are interested in doing business on the basis of transparency, openness, transparency, and hence transparency. Thus, transparency is one of the competitive advantages of business in the intense struggle for the consumer and a factor in facilitating the activities of other stakeholders.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/6352
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/issue/view/28
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/156-30
Розташовується у зібраннях:№ 156

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khalina.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.