Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/577
Назва: Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг
Інші назви: Fitness tours as a new segment of sportsrecreational services marcet
Автори: Остап"юк, Наталія Іванівна
Ostapyuk, Nataliia
Ключові слова: спортивний туризм
фітнес- туризм
ринок спортивно-оздоровчих послуг
інфраструктурні одиниці фітнес індустрії
sports tourism
fitness tourism
market of sports-health services
infrastructure units of the fitness industry
Дата публікації: тра-2017
Бібліографічний опис: Остап’юк Н. І. Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг / Н. І. Остап’юк // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 111-120
Короткий огляд (реферат): UK: У статті досліджуються фітнес-подорожі, як новий перспективний сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг, що приходить на зміну «туристичному фаст- фуду». Здійснений його аналіз та виявлені основні тенденції розвитку. Ідентифіковано профіль цільового споживача ринку та виокремлені основні напрямки реалізації турпродукту, зокрема основними споживачами чи покупцями таких турів є здебільшого жінки, що прагнуть відпочити, вдосконалити своє тіло, налагодити режим харчування, перезапустити свою емоційну сферу, а тому і їздять на 5, 7, 10, 14 днів у різні мальовничі куточки світу та України, а також діти чиї батьки обирають насичену спортивно-оздоровчу програму для їх, як правило, літнього відпочинку. Доведено, що динаміка розвитку ринку спортивно- оздоровчих послуг України в порівнянні зі світовою хоч і є сповільненою проте позитивною. Запропоновано заходи задля інтенсифікації комерційних зусиль інфраструктурних одиниць ринку та диверсифікації їх діяльності.
EN: The article explores fitness traveling as a new promising segment of the sports and health services market, replacing «tourist fast food». Its analysis was carried out and the main trends of development were revealed. The profile of the target consumer of the market has been identified and the main directions of sales of tourist products have been outlined. It has been found out that the main consumers or buyers of such tours are mainly women who want to have a rest, to improve their body, to establish a diet, to restart their emotional sphere, and therefore they go on vacation in 5, 7, 10, 14 days to various picturesque corners of the world and Ukraine, as well as the children whose parents choose a rich sports and recreation program for them, usually on summer. It has been proved that the dynamics of the development of the market of sports and health services in Ukraine is slow in comparison with the world but rather positive. The measures of intensifying the commercial efforts of infrastructure market units and diversifying their activities have been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/577
Інші ідентифікатори: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_11
Розташовується у зібраннях:№ 121

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostapyuk.pdf838,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.