Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстап"юк, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorOstapyuk, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-05-20T09:00:42Z-
dc.date.available2019-05-20T09:00:42Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifierhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_11-
dc.identifier.citationОстап’юк Н. І. Фітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг / Н. І. Остап’юк // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 111-120en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/577-
dc.description.abstractUK: У статті досліджуються фітнес-подорожі, як новий перспективний сегмент ринку спортивно-оздоровчих послуг, що приходить на зміну «туристичному фаст- фуду». Здійснений його аналіз та виявлені основні тенденції розвитку. Ідентифіковано профіль цільового споживача ринку та виокремлені основні напрямки реалізації турпродукту, зокрема основними споживачами чи покупцями таких турів є здебільшого жінки, що прагнуть відпочити, вдосконалити своє тіло, налагодити режим харчування, перезапустити свою емоційну сферу, а тому і їздять на 5, 7, 10, 14 днів у різні мальовничі куточки світу та України, а також діти чиї батьки обирають насичену спортивно-оздоровчу програму для їх, як правило, літнього відпочинку. Доведено, що динаміка розвитку ринку спортивно- оздоровчих послуг України в порівнянні зі світовою хоч і є сповільненою проте позитивною. Запропоновано заходи задля інтенсифікації комерційних зусиль інфраструктурних одиниць ринку та диверсифікації їх діяльності.en_US
dc.description.abstractEN: The article explores fitness traveling as a new promising segment of the sports and health services market, replacing «tourist fast food». Its analysis was carried out and the main trends of development were revealed. The profile of the target consumer of the market has been identified and the main directions of sales of tourist products have been outlined. It has been found out that the main consumers or buyers of such tours are mainly women who want to have a rest, to improve their body, to establish a diet, to restart their emotional sphere, and therefore they go on vacation in 5, 7, 10, 14 days to various picturesque corners of the world and Ukraine, as well as the children whose parents choose a rich sports and recreation program for them, usually on summer. It has been proved that the dynamics of the development of the market of sports and health services in Ukraine is slow in comparison with the world but rather positive. The measures of intensifying the commercial efforts of infrastructure market units and diversifying their activities have been proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectспортивний туризмen_US
dc.subjectфітнес- туризмen_US
dc.subjectринок спортивно-оздоровчих послугen_US
dc.subjectінфраструктурні одиниці фітнес індустріїen_US
dc.subjectsports tourismen_US
dc.subjectfitness tourismen_US
dc.subjectmarket of sports-health servicesen_US
dc.subjectinfrastructure units of the fitness industryen_US
dc.titleФітнес-тури як новий сегмент ринку спортивно-оздоровчих послугen_US
dc.title.alternativeFitness tours as a new segment of sportsrecreational services marceten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 121

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostapyuk.pdf838,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.