Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/557
Title: Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі")
Other Titles: Features of the marketing complex of resort sphere (on the example of sanatorium «tokari»)
Authors: Сагер, Людмила Юріївна
Saher, Liudmyla
Сигида, Любов Олексіївна
Syhyda, Liubov
Нагорний, Євген Ігорович
Nagornyi, Yevhen
Данилюк, Юлія Миколаївна
Danyliuk, Yuliia
Keywords: санаторно-курортна сфера
комплекс маркетингу
санаторій «Токарі»
ринок оздоровчих послуг
маркетинг оздоровчих послуг
resort sphere
marketing complex (marketing mix)
sanatorium «Tokari»
market of health-improving services,
marketing of health-improving services
Issue Date: Apr-2017
Citation: Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію "Токарі") / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, Є. І. Нагорний, Ю. М. Данилюк // Економічний простір. - 2017. - № 120. - С. 152-168.
Abstract: UK: У статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі.
EN: The article analyzes the marketing complex of resort services on the example of sanatorium «Tokari». Each element of its marketing mix (product, price, promotion, place) is reviewed. The features of additional «P» (people, process, physical evidence) which are used in resort sphere are given. The marketing mix «10P» of resort sphere is analyzed. The analysis shows that such P’s as programming, packing, partnership are important for resort sphere. «10P’s» approach can be described as a guide for the future. This approach helps to improve the effectiveness of marketing in the services- oriented enterprise. Further studies should be carried out in the framework of the practical application of the proposed recommendations. Additionally, it is recommended to explore the changes that will occur as a result of approach implementation. Also, it is proposed to pay attention to the experience of foreign companies in the resort sphere.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/557
Other Identifiers: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_120_17
Appears in Collections:№ 120

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saher.pdf292,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.