Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5367
Назва: Обгрунтування стратегій формування конкурентних переваг телекомунікаційних підприємств
Інші назви: Substantiation of strategies for forming competitive advantages of telecommunications
Автори: Щербина, Віктор Володимирович
Shcherbina, Viktor
Ключові слова: конкурентна перевага
класифікація
конкуренція
телекомунікаційне підприємство
ресурси
розвиток
фактори
стратегія
Дата публікації: жов-2019
Бібліографічний опис: Щербина В. В. Обгрунтування стратегій формування конкурентних переваг телекомунікаційних підприємства / В. В. Щербина // Економічний простір. – 2019. – № 150. – С. 76-81.
Короткий огляд (реферат): UK: Досліджено теоретичні основи формування конкурентних переваг як комбінацію факторів успіху, які забезпечують підприємству вибір моделі економічного розвитку та напрямки активної взаємодії із зовнішнім середовищем. Запро- поновано авторське визначення змісту поняття «конкурентна перевага» підприємств сфери телекомунікацій. Визна- чено ключові фактори (перевага в економічних ресурсах, перевага в якості послуг, перевага в компетенціях працівників підприємства), які будуть забезпечувати конкурентні переваги телекомунікаційним підприємствам з урахуванням їх галузевих особливостей. Проведено уточнення змістовного наповнення ключових факторів, які формують конкурентні переваги підприємствам телекомунікаційної галузі, за джерелами виникнення (внутрішні та зовнішні). Розглянута стратегічна спрямованість подальшого розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні та з’ясовані проблеми їх низької конкурентоспроможності. Досліджено підходи до формування конкурентних переваг за конкурентними стра- тегіями, які здатні забезпечити успіх підприємства у довгостроковій перспективі. Обґрунтовано вибір стратегій формування конкурентних переваг підприємств в галузі телекомунікацій за ринковим та ресурсним підходом. У рамках цього підходу для підвищення рівня конкурентоспроможності телекомунікаційного підприємства доцільно застосо- вувати стратегії диверсифікації (горизонтальної, конгломеративної, міжнародної), які є ефективним інструментом управління ризиками в умовах жорсткої конкуренції на ринку телекомунікаційних послуг. До основних стратегій фор- мування конкурентних переваг за ресурсним підходом, які доцільно використовувати в діяльності телекомунікаційного підприємства запропоновано відносити: фінансово-інвестиційну; технологічну; соціальну; інтеграційну; управлінську. Доведено, що ресурсна концепція підприємства має бути присутня у всіх стратегічних розробках з урахуванням зна- чення нематеріальних ключових компетенцій працівників в досягненні стабільності та успіху підприємства відносно його конкурентів.
EN: The theoretical foundations of the formation of competitive advantages as a combination of success factors that provide the company with a choice of a model of economic development and the direction of active interaction with the external environment are investigated. The author's definition of the content of the concept of "competitive advantage" of telecommunication enterprises. Іdentified key factors (an advantage in economic resources, an advantage in the quality of services, an advantage in the competencies of employees) that will provide competitive advantages to telecommunications enterprises, taking into account their industry characteristics. The content of the key factors forming the competitive advantages for the telecommunications industry enterprises was clarified by the sources of occurrence (internal and external). The strategic direction of the further development of telecommunication companies in Ukraine is considered and the problems of their low competitiveness are clarified. The approaches to the formation of competitive advantages over competitive strategies that are able to ensure the success of the enterprise in the long term are investigated. The choice of strategies for the formation of competitive advantages of enterprises in the field of telecommunications by a market and resource approach is justified. Within the framework of this approach, in order to increase the competitiveness of a telecommunications company, it is advisable to apply diversification strategies (horizontal, conglomerative, international), which are an effective risk management tool in the face of fierce competition in the telecommunications services market. The main strategies for creating competitive advantages with a resource approach, which are advisable to use in the activities of a telecommunications company, are proposed to include: financial and investment; technological; social; integration; managerial. It is proved that the resource concept of the enterprise should be present in all strategic developments, taking into account the importance of the intangible key competencies of employees in achieving stability and success of the enterprise relative to its competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/5367
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/365
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/150-14
Розташовується у зібраннях:№ 150

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shcherbina.pdf338,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.