Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/408
Title: Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей
Other Titles: Экономическое обоснование максимального уклона при проектировании высокоскоростных магистралей
Economic reasoning maximum slope in design high-speed lines
Authors: Ковальов, Вячеслав Вікторович
Ковалев, Вячеслав Викторович
Koval'ov, Viacheslav
Чернишова, Оксана Сергіївна
Чернышова, Оксана Сергеевна
Chernyshova, Oksana
Ящук, Марія Миколаївна
Ящук, Мария Николаевна
Yashchuk, Mariia
Хойц, Олександр Валерійович
Хойц, Александр Валерьевич
Khoits, Oleksandr
Keywords: високошвидкісна магістраль
максимальний ухил
капітальні вкладення
експлуатаційні витрати
высокоскоростная магистраль
максимальный уклон
капитальные вложения
эксплуатационные затраты
high-speed line
the maximum slope;
capital expenditures
operating costs
Issue Date: Apr-2016
Citation: Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей / О. С. Чернишова, В. В. Ковальов, М. М. Ящук, О. В. Хойц // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 4. - С. 73-79.
Abstract: UK: Постановка проблеми. В різних країнах світу норми проектування високошвидкісних магістралей дещо різняться. Це обумовлено рядом причин: різним рівнем проектної швидкості, відмінностями характеристик рухомого складу, та, зокрема, особливостями проектування плану та поздовжнього профілю, що пов’язані, насамперед, з умовами рельєфу. При проектуванні високошвидкісних магістралей в Україні треба враховувати зазначені особливості та встановити, які значення максимальних ухилів можуть застосовуватися в особливо складних умовах та яким чином це вплине на експлуатаційні та капітальні витрати. Мета. Визначити оптимальні проектні параметри поздовжнього профілю. Висновок. Отримані результати базуються не лише на технічних вимогах, але й на економічних показниках і дозволяють оцінювати потрібні капітальні вкладення та очікувані витрати залізниці у майбутньому. Встановлено аналітичні залежності, які дозволяють прогнозувати очікувані експлуатаційні витрати залізниці залежно від максимального ухилу, його протяжності та довжини ділянки.
RU: Постановка проблемы. В разных странах мира нормы проектирования высокоскоростных магистралей несколько отличаются. Это обусловлено рядом причин: различным уровнем проектной скорости, отличиями характеристик подвижного состава и, в частности, особенностями проектирования плана и продольного профиля, которые связаны, прежде всего, с условиями рельефа. При проектировании высокоскоростных магистралей в Украине необходимо учитывать перечисленные особенности и установить, какие значения максимальных уклонов могут применяться в сложных условиях, а также как это повлияет на эксплуатационные и капитальные затраты. Цель. Определить оптимальные проектные параметры продольного профиля. Вывод. Полученные результаты основываются не только на технических, но и экономических показателях, что позволяет оценивать необходимые капитальные вложения и ожидаемые затраты железной дороги в будущем. Получены аналитические зависимости, позволяющие прогнозировать ожидаемые эксплуатационные затраты железной дороги в зависимости от максимального уклона, его протяженности и общей длины участка.
EN: Raising of problem The worldwide design standards high-speed lines are somewhat different. This is due to several reasons: different levels of design speed, differences of characteristics of rolling stock and, in particular, the features of the design plan and longitudinal profile, that are associated primarily with the conditions of the relief. In the design of high-speed railways in Ukraine should take into account these features and determine what the maximum slope values can be used in difficult conditions, as well as how it will affect the operational and capital costs. Purpose. To determine the optimal design parameters of the longitudinal profile. Conclusion. The results are based not only on technical, but also economic indicators and allow the assessment of the necessary capital expenditures and expected cost of the railway in the future. Analytical dependences, to predict the expected operating costs of the railway, depending on the maximum slope, its length and the total length of the section.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/408
Other Identifiers: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/68069
Appears in Collections:№ 04

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koval'ov.pdf287,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.