Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГлавацький, Казимир Цезарович-
dc.contributor.authorГлавацкий, Казимир Цезарович-
dc.contributor.author‪Hlavatskyi, Kazymyr-
dc.contributor.authorЧеркудінов, Володимир Едуардович-
dc.contributor.authorЧеркудинов, Владимир Эдуардович-
dc.contributor.authorCherkudinov, Volodym-
dc.contributor.authorВоробйова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorВоробьева, Татьяна Анатольевна-
dc.contributor.author‪Vorobiova, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-09-07T10:40:57Z-
dc.date.available2020-09-07T10:40:57Z-
dc.date.issued2017-05-
dc.identifier.citationГлавацький К. Ц. Дослідження ефективності дебалансів вібраційних систем будівельних і колійних машин / К. Ц. ‪Главацький, В. Е. Черкудінов, Т. А. Воробйова // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2017. – Вып. 97. – С. 130-136. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3761-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Актуальність роботи пояснюється необхідністю підвищення ефективності застосу-вання вібраційних систем (ВС) будівельних і колійних машин (ВСМ) в сучасних умовах, в результаті поліпшення таких те-хніко-економічних показників, як енергоефективність, продуктивність, багатофункціональність, тощо. Цьому сприятиме і вибір раціональної форми дебалансів для створення максимальної збурюючої сили при постійній величині кутової швидко-сті за рахунок максимального значення добутку маси дебалансу на його ексцентриситет. Мета статті. Метою роботи є по-шук раціональної форми та розмірів високоефективних дебалансів. Висновок. Максимальну збурюючу силу можливо до-сягти, використовуючи кільцево-сегментний дебаланс, а мінімальна маса дебалансу, при заданих однакових умовах, буде отримана при круговому дебалансі.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Актуальность работы объясняется необходимостью повышения эффективности применения вибрационных систем (ВС) строительных и путевых машин (ВСМ) в современных условиях, в результате улу-чшение таких технико-экономических показателей, как энергоэффективность, производительность, многофункциональ-ность, и тому подобное. Этому будет способствовать и выбор рациональной формы дебалансов для создания максимального возмущающего силы при постоянной величине угловой скорости за счет максимального значение произведения массы де-баланса на его эксцентриситет. Цель статьи. Целью работы является поиск рациональной формы и размеров высокоэффек-тивных дебалансов. Вывод. Максимальную возмущающую силу возможно достичь, используя кольцевой-сегментный деба-ланс, а минимальная масса дебаланса, при заданных одинаковых условиях, будет получена при круговом дебалансе.-
dc.description.abstractEN: Statement of the problem. The relevance of this work is to improve the application of vibrating systems construction and track machines today, as a result, the improvement of such technical and economic indicators, such as energy efficiency, performance, multifunctionality, and the like. This will contribute to the choice of rational forms disbalansov for maximum disturbing force at a constant value of the angular velocity by maximizing the product of the mass of the eccentric weight on its eccentricity. The purpose of the article. The aim of this work is the search for rational forms and sizes high-performance disbalansov. Conclusion. The maximum disturbing force can be achieved using ring-segment imbalance, and the minimum mass of the imbalance, given the same conditions, will be received at circular balance weight.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectдебалансen_US
dc.subjectмасаen_US
dc.subjectвекторen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectстатичний моментen_US
dc.subjectсилаen_US
dc.subjectексцентриситетen_US
dc.subjectмассаen_US
dc.subjectстатический моментen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectэксцентриситетen_US
dc.subjectbalance weighten_US
dc.subjectvectoren_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectstatic momenten_US
dc.subjectforceen_US
dc.subjectmassen_US
dc.subjecteccentricityen_US
dc.titleДослідження ефективності дебалансів вібраційних систем будівельних і колійних машинen_US
dc.title.alternativeИсследования эффективности дебалансов вибрационных систем строительных и путевых машинen_US
dc.title.alternativeResearch efficiency unbalance vibration systems and building track machinesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вып. 97

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GLAVATSKYI .pdf588,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.