Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/366
Назва: Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами
Інші назви: Связи с общественностью как феномен управления информационными процессами
Public relations as an information process phenomenon
Автори: Ткач, Леся Миколаївна
Ткач, Леся Николаевна
Tkach, Lesia
Прокоф`єва, Катерина Анатоліївна
Прокофьева, Катерина Анатольевна
Prokofieva, Kateryna
Ходаковська, Анета Юріївна
Ходаковская, Анета Юрьевна
Khodakovs'ka, Aneta
Ключові слова: паблік рилейшнз
соціальні комунікації
інформаційні процеси
громадська думка
паблик рилейшнз
социальные коммуникации
информационные процессы
общественное мнение
public relations
social communications
information processes
public opinion
Дата публікації: чер-2016
Бібліографічний опис: Ткач Л. М. Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами / Л. М. Ткач, К. А. Прокоф’єва, А. Ю. Ходаковська // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 6. - С. 62-68.
Короткий огляд (реферат): UK: Постановка проблеми. Якщо розглядати звʼязки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами, постає проблема в знанні змісту і характеру відносин PR із середовищем, умінні керувати сприйняттям, ставленням людей до подій в середовищі, забезпеченні переваги інформації над іншими ресурсами. Мета стстті - дослідити поняття «паблік рилейшнз», яке розглядали зарубіжні й вітчизняні фахівці; розглянути питання щодо типологізації громадськості і «законів» громадської думки; визначити основні принципи, згідно з якими повинні будуватися звʼязки з громадськістю, а також виявити заходи PR як виду соціальної комунікації. Висновки. Звʼязки з громадськістю на підставі високорозвинених інформаційно- комунікаційних технологій створюють принципово нові можливості інформаційного контролю та впливу на свідомість суспільства.
RU: Постановка проблемы. Если рассматривать связи с общественностью как феномен управления информационными процессами, становится очевидной проблема в знании содержания и характера отношений PR со средой; умении управлять восприятием, отношением людей к событиям в среде; обеспечении приоритета информации перед другими ресурсами. Цель статьи - исследовать понятие «паблик рилейшнз», рассматриваемое зарубежными и отечественными специалистами; рассмотреть вопрос о типологизации общественности и «законов» общественного мнения; определить основные принципы, согласно которым должны строиться связи с общественностью, а также выявить мероприятия PR как вида социальной коммуникации. Выводы. Связи с общественностью на основании высокоразвитых информационно- коммуникационных технологий создают принципиально новые возможности информационного контроля и влияния на общественное сознание.
EN: Formulation of the problem. If public relations as a phenomenon of information management are examined, we deal with the question of knowledge content and nature of relationship of PR with environment, ability to manage the perception and attitude of people to events in the environment; ensure priority of information over other resources. Goal. To investigate the concept of "public relations" of foreign and domestic experts; consider the typology of the public and the "laws" of public opinion; define the basic principles according to which relations with public should be built, and to identify PR activities as a kind of social communication. Conclusions. Public relations on the basis of advanced information and communication technologies create fundamentally new opportunities for information control and influence on public consciousness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/366
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/72191
Розташовується у зібраннях:№ 06

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkach.pdf208,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.