Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкач, Леся Миколаївна-
dc.contributor.authorТкач, Леся Николаевна-
dc.contributor.authorTkach, Lesia-
dc.contributor.authorПрокоф`єва, Катерина Анатоліївна-
dc.contributor.authorПрокофьева, Катерина Анатольевна-
dc.contributor.authorProkofieva, Kateryna-
dc.contributor.authorХодаковська, Анета Юріївна-
dc.contributor.authorХодаковская, Анета Юрьевна-
dc.contributor.authorKhodakovs'ka, Aneta-
dc.date.accessioned2019-04-11T05:34:58Z-
dc.date.available2019-04-11T05:34:58Z-
dc.date.issued2016-06-
dc.identifierhttp://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/72191-
dc.identifier.citationТкач Л. М. Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами / Л. М. Ткач, К. А. Прокоф’єва, А. Ю. Ходаковська // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 6. - С. 62-68.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/366-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Якщо розглядати звʼязки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами, постає проблема в знанні змісту і характеру відносин PR із середовищем, умінні керувати сприйняттям, ставленням людей до подій в середовищі, забезпеченні переваги інформації над іншими ресурсами. Мета стстті - дослідити поняття «паблік рилейшнз», яке розглядали зарубіжні й вітчизняні фахівці; розглянути питання щодо типологізації громадськості і «законів» громадської думки; визначити основні принципи, згідно з якими повинні будуватися звʼязки з громадськістю, а також виявити заходи PR як виду соціальної комунікації. Висновки. Звʼязки з громадськістю на підставі високорозвинених інформаційно- комунікаційних технологій створюють принципово нові можливості інформаційного контролю та впливу на свідомість суспільства.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Если рассматривать связи с общественностью как феномен управления информационными процессами, становится очевидной проблема в знании содержания и характера отношений PR со средой; умении управлять восприятием, отношением людей к событиям в среде; обеспечении приоритета информации перед другими ресурсами. Цель статьи - исследовать понятие «паблик рилейшнз», рассматриваемое зарубежными и отечественными специалистами; рассмотреть вопрос о типологизации общественности и «законов» общественного мнения; определить основные принципы, согласно которым должны строиться связи с общественностью, а также выявить мероприятия PR как вида социальной коммуникации. Выводы. Связи с общественностью на основании высокоразвитых информационно- коммуникационных технологий создают принципиально новые возможности информационного контроля и влияния на общественное сознание.-
dc.description.abstractEN: Formulation of the problem. If public relations as a phenomenon of information management are examined, we deal with the question of knowledge content and nature of relationship of PR with environment, ability to manage the perception and attitude of people to events in the environment; ensure priority of information over other resources. Goal. To investigate the concept of "public relations" of foreign and domestic experts; consider the typology of the public and the "laws" of public opinion; define the basic principles according to which relations with public should be built, and to identify PR activities as a kind of social communication. Conclusions. Public relations on the basis of advanced information and communication technologies create fundamentally new opportunities for information control and influence on public consciousness.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectпаблік рилейшнзen_US
dc.subjectсоціальні комунікаціїen_US
dc.subjectінформаційні процесиen_US
dc.subjectгромадська думкаen_US
dc.subjectпаблик рилейшнзen_US
dc.subjectсоциальные коммуникацииen_US
dc.subjectинформационные процессыen_US
dc.subjectобщественное мнениеen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectsocial communicationsen_US
dc.subjectinformation processesen_US
dc.subjectpublic opinionen_US
dc.titleЗв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесамиen_US
dc.title.alternativeСвязи с общественностью как феномен управления информационными процессамиen_US
dc.title.alternativePublic relations as an information process phenomenonen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 06

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tkach.pdf208,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.