Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/359
Title: Вибір раціонального значення максимального ухилу під час проектування високошвидкісних магістралей
Other Titles: Выбор рационального значения максимального уклона при проектировании высокоскоростных магистралей
Choice of rational values of maximum slope in design high-speed lines
Authors: Чернишова, Оксана Сергіївна
Чернышева, Оксана Сергеевна
Chernyshova, Oksana
Ковальов, Вячеслав Вікторович
Ковалев, Вячеслав Викторович
Kovalov, Viacheslav
Keywords: високошвидкісна магістраль
максимальний ухил
капітальні вкладення
експлуатаційні витрати
оптимізація
раціональне значення
высокоскоростная магистраль
максимальный уклон
капитальные вложения
эксплуатационные затраты
оптимизация
рациональное значение
high-speed line
the maximum slope
capital expenditures
operating costs
optimization
rational value
Issue Date: Jun-2016
Citation: Чернишова О. С. Вибір раціонального значення максимального ухилу для проектування високошвидкісних магістралей / О. С. Чернишова, В. В. Ковальов // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2016. - № 6. - С. 10-15.
Abstract: UK: Постановка проблеми. У залізничному будівництві, зокрема, й під час проектування високошвидкісних магістралей вибір максимального ухилу стає складною проблемою, адже від його величини залежить низка експлуатаційних та будівельних показників. Вибір рішення пов’язаний із трудомісткими розрахунками, які спрощуються за рахунок застосування економіко-математичних моделей. Наявні моделі дозволяють обирати найраціональніші проектні варіанти, але не враховують обсяги фінансування на будівництво, які нерідко бувають обмеженими. Така ситуація може ускладнити вибір кращого варіанта та потребує додаткового дослідження. Мета статті - розробити модель, що дозволить обирати раціональні параметри поздовжнього профілю під час проектування високошвидкісних магістралей в Україні з урахуванням рівня фінансування. Висновок. Розроблено методику раціонального вибору ефективного проектного варіанта, яка базується на математичній моделі і відрізняється від існуючих тим, що дозволяє раціонально розподіляти кошти з урахуванням обмеженого інвестування проектів, що буде сприяти реалізації державних програм у галузі залізничного транспорту з питань підвищення швидкості руху й економії енергоресурсів на тягу поїздів.
RU: Постановка проблемы. В железнодорожном строительстве, в частности, и при проектировании высокоскоростных магистралей выбор максимального уклона – сложная проблема, ведь от его величины зависит ряд эксплуатационных и строительных показателей. Выбор решения связан с трудоемкими расчетами, которые упрощаются при применении экономико-математических моделей. Существующие модели позволяют выбирать наиболее рациональные проектные варианты, но не учитывают объемы финансирования на строительство, которые нередко бывают ограниченными. Такая ситуация может значительно усложнить выбор наилучшего варианта и требует дополнительного исследования. Цель статьи - разработать модель, которая позволила бы выбирать рациональные параметры продольного профиля при проектировании высокоскоростных магистралей в Украине с учетом уровня финансирования. Вывод. Разработана методика рационального выбора эффективного проектного варианта, которая базируется на математической модели и отличается от существующих тем, что позволяет рационально распределять средства с учетом ограниченного инвестирования проектов. Применение разработанной методики будет способствовать реализации государственных программ по вопросам повышения скорости движения и экономии энергоресурсов в железнодорожной отрасли.
EN: Raising of problem. In railway construction, in particular, the design of high-speed lines, the choice of the maximum gradient – a complex problem, because of its size depends on a number of operational and construction parameters. Selecting solutions associated with time-consuming calculations are simplified by the use of econometric models. Existing models allow you to choose the most rational design options, but do not include funding for the construction, which are often limited. Such a situation could complicate the choice of the best option, and requires further study. Purpose. To develop a model that would allow to choose rational parameters of the longitudinal profile in the design of high-speed railways in Ukraine, taking into account the level of funding. Conclusion. To develop a methodology of rational choice effective design options, which is based on a mathematical model and differs from existing in that it allows a rational distribution of funds in view of the limited investment projects. The application of the developed technique will facilitate implementation of state programs on improving the speed and energy savings in the railway industry.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/359
Other Identifiers: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/72155
Appears in Collections:№ 06

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernyshova.pdf248,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.