Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3287
Title: Визначення і сутність корпоративної культури в сучасному управлінні
Other Titles: Определение и сущность корпоративной культуры в современном управлении
Definition and satisfaction of corporate culture in modern government
Authors: Андросова, Олена Федорівна
Андросова, Елена Федоровна
Androsova, Olena
Keywords: корпоративна культура
організаційна культура
світове дерево пізнань
корпорація
ідеологія управління
організаційна поведінка
філософія бізнесу
система мотивації
управління корпоративною культурою
корпоративна філософія.
корпоративная культура
организационная культура
мировое дерево знаний
корпорация
идеология управления
организационное поведение
философия бизнеса
система мотивации
управление корпоративной культурой
корпоративная философия
corporate culture
organizational culture
world of knowledge
corporation
management ideology
organizational behavior
business philosophy
motivation system
corporate culture management
corporate philosophy
Issue Date: Dec-2017
Citation: Андросова О. Ф. Визначення і сутність корпоративної культури в сучасному управлінні / О. Ф. Андросова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 224-233.
Abstract: UK: Досліджено особливості корпоративної культури, виявлено напрями, за якими велося вивчення, найважливіші компоненти. Визначено управління корпоративною культурою як процес взаємопов’язаних дій, який включає функції управління, принципи управління, інструменти забезпечення ефективного розвитку підприємства та направлений на психологічну активність організації.
RU: Исследованы особенности корпоративной культуры, выявлены направления, по которым велось изучение, важнейшие компоненты. Представлено управление корпоративной культурой как процесс взаимосвязанных действий, который включает функции управления, принципы управления, инструменты обеспечения эффективного развития предприятия и направленный на психологическую активность организации.
EN: The peculiarities of corporate culture were explored, the directions on which the study was conducted, the most important components were revealed. The management of corporate culture is defined as a process of interrelated actions, which includes management functions, management principles, tools for ensuring the effective development of the enterprise and aimed at the psychological activity of the organization.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/3287
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/75.pdf
Appears in Collections:№ 6 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Androsova.pdf453,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.