Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2515
Назва: Аналіз функціонального взаємозв’язку похибок альтернативних оцінок вартості брендів
Інші назви: Анализ функциональной взаимосвязи погрешностей альтернативных оценок стоимости брендов
Functional relationship of brands valuation alternative estimations errors analysis
Автори: Поздняков, Юрій Володимирович
Поздняков, Юрий Владимирович
Pozdnyakov, Yuri
Скибінська, Зоряна Миколаївна
Скибинская, Зоряна Николаевна
Skybins’ka, Zorjana
Гринів, Тетяна Теодозіївна
Гринив, Татьяна Теодозиевна
Gryniv, Tetjana
Ключові слова: бренд
нематеріальні активи
абсолютна і відносна похибки
точність та невизначеність результатів оцінки
функціональний взаємозв’язок
нематериальные активы
абсолютная и относительная погрешности
точность и неопределенность результатов оценки
функциональная взаимосвязь
brand
intangible assets
absolute and relative errors
evaluation results accuracy and uncertainty
functional relationship
Дата публікації: вер-2019
Бібліографічний опис: Поздняков Ю. В. Аналіз функціонального взаємозв’язку похибок альтернативних оцінок вартості брендів / Ю. В. Поздняков, З. М. Скибінська, Т. Т. Гринів // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 22. – С. 280-289.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття належить до галузі прикладної економетрики, точніше до економічних вимірювань вартісних характеристик брендів методами незалежної експертної оцінки. Розглянуто методику кількісного визначення ступеня невизначеності результатів оцінки вартості брендів. Критерієм ступеня невизначеності результатів оцінки вибрано об’єктивні кількісні показники – їх абсолютну та відносну похибки. Приведено результати дослідження функціонального взаємозв’язку абсолютної та відносної похибок, отриманих за двома рівноправними варіантами обчислення оцінок цих похибок. Виведено аналітичні вирази, що математично строго описують характер функціонального взаємозв’язку оцінок цих похибок. Виконано графічну інтерпретацію отриманих результатів. Запропоновано рекомендації щодо пріоритетних напрямів подальших досліджень.
RU: Статья относится к отрасли прикладной эконометрики, точнее к экономическим измерениям стоимостных характеристик брендов методами независимой экспертной оценки. Рассмотрена методика количественного определения степени неопределенности результатов оценки стоимости брендов. Критерием степени неопределенности результатов оценки выбраны объективные количественные показатели – их абсолютная и относительная погрешности. Приведены результаты исследования функциональной взаимосвязи абсолютной и относительной погрешностей, полученных в двух равноправных вариантах вычисления их оценок. Выведены аналитические выражения, которые математически строго описывают характер функциональной взаимосвязи оценок этих погрешностей. Выполнена графическая интерпретация полученных результатов. Предложены рекомендации относительно приоритетных направлений дальнейших исследований.
EN: The article behaves to applied econometrics field, more precisely – to the economic measurements of intangible assets special kind value, such as brand names or trademarks. Valuation results uncertainty degree, based on most valuable worldwide brands rating lists, are researched. Absolute and relative errors are applied as the criterion of valuation results uncertainty degree. The methodology of brand names, considered as intellectual property objects, evaluation results accuracy objective quantitative indexes – absolute and relative errors – is described and performed. It is shown that this methodology makes possible economic measurements results uncertainty degree quantitative determination. Errors calculation concrete example, based on evaluation practice results, of the most expensive world trademarks value indexes errors determination is set. It is shown that at the terms of previous results authenticity level absence of two considered alternative data sources there are no grounds to prefer one of them. So, two equal variants of errors estimates calculation are analyzed, after two opposite preliminary accepted suppositions. In the first variant it is assumed that first of two data sources is true, and the second is distorted with an errors influence; in the second variant – vice versa. These two variants brands valuation results errors, its statistical correlation and functional relationship quantitative determination are researched. Linear cross-correlation coefficients of this relationship are defined. Analytical equations that mathematically describe functional relationship character of these absolute and relative errors are shown out. Graphic interpretation of the got results is executed. The importance of those researches for the further development of the information and metrological paradigm of the independent valuation methodology also is considered. Some recommendations in relation to priority directions of further researches are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2515
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/22_2019/41.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 5 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pozdnyakov.pdf536,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.