Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоздняков, Юрій Володимирович-
dc.contributor.authorПоздняков, Юрий Владимирович-
dc.contributor.authorPozdnyakov, Yuri-
dc.contributor.authorСкибінська, Зоряна Миколаївна-
dc.contributor.authorСкибинская, Зоряна Николаевна-
dc.contributor.authorSkybins’ka, Zorjana-
dc.contributor.authorГринів, Тетяна Теодозіївна-
dc.contributor.authorГринив, Татьяна Теодозиевна-
dc.contributor.authorGryniv, Tetjana-
dc.date.accessioned2020-01-30T08:09:40Z-
dc.date.available2020-01-30T08:09:40Z-
dc.date.issued2019-09-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/22_2019/41.pdf-
dc.identifier.citationПоздняков Ю. В. Аналіз функціонального взаємозв’язку похибок альтернативних оцінок вартості брендів / Ю. В. Поздняков, З. М. Скибінська, Т. Т. Гринів // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 22. – С. 280-289.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2515-
dc.description.abstractUK: Стаття належить до галузі прикладної економетрики, точніше до економічних вимірювань вартісних характеристик брендів методами незалежної експертної оцінки. Розглянуто методику кількісного визначення ступеня невизначеності результатів оцінки вартості брендів. Критерієм ступеня невизначеності результатів оцінки вибрано об’єктивні кількісні показники – їх абсолютну та відносну похибки. Приведено результати дослідження функціонального взаємозв’язку абсолютної та відносної похибок, отриманих за двома рівноправними варіантами обчислення оцінок цих похибок. Виведено аналітичні вирази, що математично строго описують характер функціонального взаємозв’язку оцінок цих похибок. Виконано графічну інтерпретацію отриманих результатів. Запропоновано рекомендації щодо пріоритетних напрямів подальших досліджень.en_US
dc.description.abstractRU: Статья относится к отрасли прикладной эконометрики, точнее к экономическим измерениям стоимостных характеристик брендов методами независимой экспертной оценки. Рассмотрена методика количественного определения степени неопределенности результатов оценки стоимости брендов. Критерием степени неопределенности результатов оценки выбраны объективные количественные показатели – их абсолютная и относительная погрешности. Приведены результаты исследования функциональной взаимосвязи абсолютной и относительной погрешностей, полученных в двух равноправных вариантах вычисления их оценок. Выведены аналитические выражения, которые математически строго описывают характер функциональной взаимосвязи оценок этих погрешностей. Выполнена графическая интерпретация полученных результатов. Предложены рекомендации относительно приоритетных направлений дальнейших исследований.-
dc.description.abstractEN: The article behaves to applied econometrics field, more precisely – to the economic measurements of intangible assets special kind value, such as brand names or trademarks. Valuation results uncertainty degree, based on most valuable worldwide brands rating lists, are researched. Absolute and relative errors are applied as the criterion of valuation results uncertainty degree. The methodology of brand names, considered as intellectual property objects, evaluation results accuracy objective quantitative indexes – absolute and relative errors – is described and performed. It is shown that this methodology makes possible economic measurements results uncertainty degree quantitative determination. Errors calculation concrete example, based on evaluation practice results, of the most expensive world trademarks value indexes errors determination is set. It is shown that at the terms of previous results authenticity level absence of two considered alternative data sources there are no grounds to prefer one of them. So, two equal variants of errors estimates calculation are analyzed, after two opposite preliminary accepted suppositions. In the first variant it is assumed that first of two data sources is true, and the second is distorted with an errors influence; in the second variant – vice versa. These two variants brands valuation results errors, its statistical correlation and functional relationship quantitative determination are researched. Linear cross-correlation coefficients of this relationship are defined. Analytical equations that mathematically describe functional relationship character of these absolute and relative errors are shown out. Graphic interpretation of the got results is executed. The importance of those researches for the further development of the information and metrological paradigm of the independent valuation methodology also is considered. Some recommendations in relation to priority directions of further researches are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectнематеріальні активиen_US
dc.subjectабсолютна і відносна похибкиen_US
dc.subjectточність та невизначеність результатів оцінкиen_US
dc.subjectфункціональний взаємозв’язокen_US
dc.subjectнематериальные активыen_US
dc.subjectабсолютная и относительная погрешностиen_US
dc.subjectточность и неопределенность результатов оценкиen_US
dc.subjectфункциональная взаимосвязьen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectintangible assetsen_US
dc.subjectabsolute and relative errorsen_US
dc.subjectevaluation results accuracy and uncertaintyen_US
dc.subjectfunctional relationshipen_US
dc.titleАналіз функціонального взаємозв’язку похибок альтернативних оцінок вартості брендівen_US
dc.title.alternativeАнализ функциональной взаимосвязи погрешностей альтернативных оценок стоимости брендовen_US
dc.title.alternativeFunctional relationship of brands valuation alternative estimations errors analysisen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 5 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pozdnyakov.pdf536,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.