Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2416
Назва: Історико-культурна спадщина як чинник розвитку регіональної туристичної дестинації
Інші назви: Историко-культурное наследие как фактор развития региональной туристической дестинации
Historical and cultural heritage as a factor of development of regional tourist destination
Автори: Логвин, Михайло Михайлович
Логвин, Михаил Михайлович
Logvyn, Mykhaylo
Карпенко, Ніна Миколаївна
Карпенко, Нина Николаевна
Karpenko, Nina
Шуканов, Павло Васильович
Шуканов, Павел Васильевич
Shukanov, Pavlo
Ключові слова: історико-культурна спадщина
туристичний потенціал
туристич-ний продукт
туристична дестинація
інфраструктура
историко-культурное наследие
туристический потенциал
инфраструктура
туристический продукт
туристическая дестинация
historical and cultural heritage
tourist potential
tourist product
tourist destination
infrastructure
Дата публікації: сер-2019
Бібліографічний опис: Логвин М. М. Історико-культурна спадщина як чинник розвитку регіональної туристичної дестинації / М. М. Логвин, Н. М. Карпенко, П. В. Шуканов // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2019. – № 21. – С. 393-399.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена дослідженню історико-культурної спадщини як важливого чинника розвитку регіональної туристичної дестинації. Підкреслено важливість розвитку пізнавального туризму в регіоні як стратегічного напряму туристичної діяльності на найближчу перспективу та ролі музейних закладів як основних хранителів історико-культурної спадщини в стимулюванні внутрішньо регіональних, міжрегіональних та міждержавних туристичних комунікацій. Зроблено акцент на необхідності розроблення диференційованих регіональних пізнавальних туристичних продуктів та підвищення їх доступності, а саме мовної, змістовної, фізичної та вартісної, а також посилення співпраці держави, туристичного бізнесу та громадськості в раціональному використанні історико-культурної спадщини та підвищенні туристичного авторитету регіону. У процесі дослідження використано загальнонаукові методи, а саме методи аналізу, синтезу, систематизації та узагальнення, які дали змогу виявити головні пізнавальні «туристичні магніти» в регіоні та проаналізувати географію їх відвідуваності внутрішніми й іноземними туристами.
RU: Статья посвящена исследованию историко-культурного наследия как важного фактора развития региональной туристической дестинации. Подчеркнута важность развития познавательного туризма в регионе как стратегического направления туристической деятельности на ближайшую перспективу и роли музейных учреждений как основных хранителей историко-культурного наследия в стимулировании внутренне региональных, межрегиональных и межгосударственных туристических коммуникаций. Сделан акцент на необходимости разработки дифференцированных региональных познавательных туристических продуктов и повышения их доступности, а именно языковой, содержательной, физической и стоимостной, а также усиления сотрудничества государства, туристического бизнеса и общественности в рациональном использовании историко-культурного наследия и повышении туристического авторитета региона. В процессе исследования использованы общенаучные методы, а именно методы анализа, синтеза, систематизации и обобщения, которые позволили выявить основные познавательные «туристические магниты» в регионе и проанализировать географию их посещаемости внутренними и иностранными туристами.
EN: In the article the main topic is historical and cultural heritage, as an important factor in the development of regional tourist destination. Emphasizes importance of developing cognitive tourism in the region as a strategic direction of tourism activity in the near future and the role of museum institutions as the main holders of the historical and cultural heritage, in stimulating intraregional, interregional and interstate tourism communications. The relevance of the study is due to the fact that tourism does not only economic, medical and biological, socio-cultural and environmental, but also cognitive and educational function. The humanitarian value of tourism is to use its capabilities in shaping national consciousness, cultivating patriotism, overcoming provinciality and the complex of inferiority, expanding the worldview. A modern tourist strives to use his free time rationally, with the greatest physical and intellectual efficiency, and seeks to master large masses of information, combining rest with knowledge of history, culture and spiritual heritage of the territory. The article emphasizes the necessity of developing differentiated regional cognitive tourism products focused on a specific target audience and increasing their accessibility – language, content, physical and value. The necessity of strengthening cooperation between the state, tourism business and the public in the rational use of the historical and cultural heritage and enhancement of the tourist authority of the region is emphasized. The organization of tourism activities should be harmoniously combined with measures to preserve the historical and cultural heritage, conducting scientific and security research of objects that are destroyed as a result of natural and economic factors. In the process of research, general scientific methods were used: analysis, synthesis, systematization and generalization, which allowed revealing the main cognitive «tourist magnets» in the region and analyze the geography of their attendance by domestic and foreign tourists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2416
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/63.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Logvyn.pdf313,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.