Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2175
Title: Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна
Other Titles: Обоснование эффективного обеспечения маркетинговой стратегии предприятия: ассортимент - качество – цена
Grounds for effective supply of the marketing strategy of the enterprise: assortment – quality – price
Authors: Лишенко, Маргарита Олександрівна
Лышенко, Маргарита Александровна
Lyshenko, Marharyta
Бойко, І. Ю.
Бойко, И. Ю.
Boiko, I
Білоус, В. А.
Белоус, В. А.
Bilous, V. A.
Keywords: маркетингова діяльність
стратегії
асортимент
якість
ціна
маркетинговая деятельность
стратегии
ассортимент
качество
цена
marketing activity
strategy
assortment
quality
price
Issue Date: May-2018
Citation: Лишенко М. О. Обгрунтування ефективного забезпечення маркетингової стратегії підприємства: асортимент – якість – ціна / М. О. Лишенко, І. Ю. Бойко, В. А. Білоус // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 144-151.
Abstract: UK: У статті розглянуто поняття ефективності маркетингу на підприємстві, визначено алгоритм оцінювання ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарського підприємства та визначено рівень впливу основних чинників на маркетингову діяльність підприємства, зроблено вибір та обґрунтування стратегічного управління підприємством на засадах комплексу маркетингу, запропоновано використовувати основні стратегії диференціації на засадах маркетингу в сільськогосподарських підприємствах, зроблено розрахунок проектних показників ефективності роботи підприємства в результаті використання визначених маркетингових стратегій.
RU: В статье рассмотрено понятие эффективности маркетинга на предприятии, определен алгоритм оценки эффективности маркетинговой деятельности сельскохозяйственного предприятия и опреде- лен уровень влияния основных факторов на маркетинговую деятельность предприятия, сделан выбор и обоснование стратегического управления предприятием на основе комплекса маркетинга, предложено использовать основные стратегии дифференциации на принципах маркетинга в сельскохозяйственных предприятиях, произведен расчет проектных показателей эффективности работы предприятия в результате использования определенных маркетинговых стратегий.
EN: The article discusses the concept of marketing effectiveness at the enterprise, determines the algorithm for evaluating the effectiveness of the marketing activity of the agricultural enterprise and determines the level of influence of the main factors on the marketing activity of the enterprise, chooses and justifies the strategic management of the enterprise on the principles of the marketing complex, proposes to use the basic strategies of differentiation on the principles of marketing in agricultural enterprises, calculation of design by performance indicators of the company as a result of the use of certain marketing strategies.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2175
Appears in Collections:№ 5 (16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyshenko.pdf427,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.