Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2166
Назва: Essential digital marketing tools across the race planning framework
Інші назви: Основні інструменти цифрового маркетингу в рамках системи планування RACE
Основные инструменты цифрового маркетинга в рамках системы планирования RACE
Автори: Drokina, Nina
Дрокіна, Ніна Іванівна
Дрокина, Нина Ивановна
Ключові слова: digital marketing tools
SEO optimization
social media marketing
ecommerce management
Smart Insights RACE Planning Framework
інструменти цифрового маркетингу
SEO оптимізація
маркетинг в соціальних мережах
управління електронною торгівлею
система планування RACE
инструменты цифрового маркетинга
SEO оптимизация
маркетинг в социальных сетях
управление электронной торговлей
система планирования RACE
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Drokina N. I. Essential digital marketing tools across the race planning framework / N. I. Drokina // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 5. – С. 124-132.
Короткий огляд (реферат): EN: The approach of planning using the Smart Insights RACE Planning Framework is described in the article, the five main stages as Plan, Reach, Act, Convert, Engage are analysed. The characteristics of digital marketing tools’ groups in each step of RACE and the role of them for digital marketers are given. Essential digital marketing tools across the RACE Planning Framework are systemized.
UK: У статті описано підхід планування з використанням концепції RACE, проаналізовані п'ять головних етапів: планування, охоплення, дія, перетворення, залучення. Надані характеристики груп цифрового маркетингу на кожному етапі RACE та їх роль для цифрових маркетологів. Систематизовано основні інструменти цифрового маркетингу в рамках планування RACE.
RU: В статье описан подход планирования с использованием концепции RACE, проанализированы пять главных этапов: планирование, охват, действие, преобразование, вовлечение. Даны характеристики групп цифрового маркетинга на каждом этапе RACE и их роль для цифровых маркетологов. Систематизированы основные инструменты цифрового маркетинга в рамках планирования RACE.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2166
Розташовується у зібраннях:№ 5 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Drokina.pdf359,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.