Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2020
Назва: Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарства
Інші назви: Научно-теоретические аспекты маркетингового анализа в сфере гостиничного хозяйства
Scientific and theoretical bases of marketing analysis in the sphere of hotel business
Автори: Нездоймінов, Сергій Георгіевич
Нездойминов, Сергей Георгиевич
Nezdoiminov, Serhii
Бедрадіна, Ганна Костянтинівна
Бедрадина, Анна Костянтиновна
Bedradina, Hanna
Самойленко, Діана Миколаївна
Самойленко, Диана Николаевна
Samoilenko, Diana
Ключові слова: готельне господарство
маркетинг
маркетинговий аналіз
маркетингова стратегія підприємства
гостиничное хозяйство
маркетинг
маркетинговый анализ
рынок гостиничных услуг
маркетинговая стратегия предприятия
hotel economy
marketing
marketing analysis
marketing strategy of the enterprise
the market of hotel services
Дата публікації: гру-2018
Бібліографічний опис: Нездоймінов С. Г. Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарства / С. Г. Нездоймінов, Г. К. Бедрадіна, Д. М. Самойленко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 284-288.
Короткий огляд (реферат): UK: Статтю присвячено дослідженню теоретичних аспектів маркетингового аналізу діяльності підприємств готельного господарства в сучасних умовах конкурентного ринку. Проаналізовано зміст та специфічні особливості маркетингового аналізу в сфері готельного господарства. Сформульовано основні завдання маркетингового аналізу та розглянуто його види. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингового аналізу на підприємствах сфери гостинності. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних інструментів маркетингового аналізу в умовах глобалізації ринку готельних послуг та підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства.
RU: Статья посвящена исследованию теоретических аспектов маркетингового анализа в деятельности предприятий гостиничного хозяйства в современных условиях конкурентного рынка. Проанализировано содержание и специфические особенности маркетингового анализа в сфере гостиничного хозяйства. Сформулированы основные задачи маркетингового анализа и рассмотрены его виды. Даны рекомендации по совершенствованию маркетингового анализа на предприятиях сферы гостеприимства. Обоснована необходимость внедрения современных инструментов маркетингового анализа в условиях глобализации рынка гостиничных услуг и повышения эффективности менеджмента на предприятиях гостиничного хозяйства.
EN: The article is devoted to the research of theoretical aspects of marketing analysis in the activity of hotel enterprises in the modern conditions of a competitive market. The content and specific features of marketing analysis in the hotel industry are analyzed. The main tasks of marketing analysis are formulated and its types are considered. Recommendations for improving marketing analysis at hospitality enterprises are given. The necessity of introduction of modern tools of the marketing analysis in the conditions of globalization of the market of hotel services and increase of efficiency of management at the enterprises of a hotel economy is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2020
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/52.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nezdoiminov.pdf178,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.