Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1932
Title: Методичний підхід до організації аналітичної роботи фахівців із конкурентної розвідки
Other Titles: Методический подход к организации аналитической работы специалистов по конкурентной разведке
Methodical approach to the organization of analytical work of specialists in competitive intelligence
Authors: Божко, Юлія Олександрівна
Божко, Юлия Александровна
Bozhko, Yuliia
Keywords: конкурентна розвідка
аналітичний інструментарій
аналітична робота
методичний підхід
фахівці з конкурентної розвідки
конкурентная разведка
аналитический инструментарий
аналитическая работа
методический подход
специалисты по конкурентной разведке
competitive intelligence
analytical tools
analytical work
methodical approach
experts in competitive intelligence
Issue Date: Dec-2018
Citation: Божко Ю. О. Методичний підхід до організації аналітичної роботи фахівців із конкурентної розвідки / Ю. О. Божко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 17. – С. 117-123.
Abstract: UK: На основі теоретико-практичних напрацювань та аналізу з’ясовано, що організація роботи фахівців із конкурентної розвідки повинна базуватися на використанні найманої праці фахівця або здійснюватися із залученням консалтингових агентств, які здійснюють законну діяльність із надання послуг комплексного дослідження бізнес-середовища діяльності підприємства. З’ясовано, що підприємства машинобудування сьогодні не використовують жоден із зазначених способів розвідки, що зумовлено застарілими підходами до управління підприємствами, відсутністю фінансових можливостей комплексного дослідження, використанням базових організаційних структур, які передбачають покладання обов’язків фахівця з конкурентної розвідки на маркетологів.
RU: На основе теоретико-практических наработок и анализа выяснено, что организация работы специалистов по конкурентной разведке должна базироваться на использовании наемного труда специалиста или осуществляться с привлечением консалтинговых агентств, осуществляющих законную деятельность по предоставлению услуг комплексного исследования бизнес-среды деятельности предприятия. Выяснено, что предприятия машиностроения сегодня не используют ни один из указанных способов разведки, это обусловлено устаревшими подходами к управлению предприятиями, отсутствием финансовых возможностей комплексного исследования, использованием базовых организационных структур, предусматривающих возложение обязанностей специалиста по конкурентной разведке на маркетологов.
EN: On the basis of theoretical and practical developments and analysis it was found out that the organization of work of specialists in the competitive intelligence should be based on the use of hired labor specialist or should be carried out with the involvement of consulting agencies that carry out legal activities to provide integrated research services business environment of the enterprise. It is revealed that the enterprises of mechanical engineering today do not use any of the mentioned methods of intelligence due to outdated approaches to the management of enterprises, the lack of financial capabilities of a comprehensive study, the use of basic organizational structures that impose the responsibilities of a specialist on competitive intelligence for marketers.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1932
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/23.pdf
Appears in Collections:№ 6 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozhko.pdf252,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.