Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1880
Назва: Smm как инновационный инструмент продвижения услуги в интернете
Інші назви: Smm як інноваційний інструмент просування послуги в інтернеті
Smm as an innovative instrument of promotion of internet services
Автори: Заика, Юлия Андреевна
Заіка Юлія Андріївна
Zaika Yuliia
Жданова, Катерина Володимирівна
Жданова, Екатерина Владимировна
Zhdanova, Kateryna
Ключові слова: социальные сети
социальные платформы
маркетинг
пользователи
визуальный контент
мобильные приложения
трафик
мессенджеры
соціальні мережі
соціальні платформи
користувачі
візуальний контент
мобільні додатки
трафік
месенджери
social networks
social platforms
marketing
users
visual content
mobile applications
traffic
messengers
Дата публікації: гру-2017
Бібліографічний опис: Заика Ю. А. Smm как инновационный инструмент продвижения услуги в интернете / Ю. А. Заика, К. В Жданова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 102-106.
Короткий огляд (реферат): RU: В статье проанализированы основные тренды 2017 года в SMM (Social Media Marketing). Исследованы основные сферы применения SMM, приведена характеристика популярности этого процесса, описаны основные преимущества и недостатки способов применения SMM. Также в статье рассмотрены принципы работы с контентом в социальных сетях на примере известных компаний.
UK: У статті проаналізовані основні тренди 2017 року SMM (Social Media Marketing). Досліджені основні сфери застосування SMM, надана характеристика популярності цього процесу, описані основні переваги та недоліки способів застосування SMM. Також у статті розглянуті принципи роботи з контентом у соціальних мережах на прикладі відомих компаній.
EN: The presented scientific article analyzes the main trends of 2017 in SMM (Social Media Marketing). It is outlined and described the features of traffic sources, particular attention is given to the study of the main spheres of SMM application, it is described the popularity of the marketing process in social networks and the main advantages and disadvantages of SMM application methods. Also, the article discusses the principles of working with content in social networks by the example of well-known companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1880
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/21.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zayka.pdf364,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.