Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаика, Юлия Андреевна-
dc.contributor.authorЗаіка Юлія Андріївна-
dc.contributor.authorZaika Yuliia-
dc.contributor.authorЖданова, Катерина Володимирівна-
dc.contributor.authorЖданова, Екатерина Владимировна-
dc.contributor.authorZhdanova, Kateryna-
dc.date.accessioned2019-11-05T12:09:27Z-
dc.date.available2019-11-05T12:09:27Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/11_2017/21.pdf-
dc.identifier.citationЗаика Ю. А. Smm как инновационный инструмент продвижения услуги в интернете / Ю. А. Заика, К. В Жданова // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2017. – № 11. – С. 102-106.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1880-
dc.description.abstractRU: В статье проанализированы основные тренды 2017 года в SMM (Social Media Marketing). Исследованы основные сферы применения SMM, приведена характеристика популярности этого процесса, описаны основные преимущества и недостатки способов применения SMM. Также в статье рассмотрены принципы работы с контентом в социальных сетях на примере известных компаний.en_US
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовані основні тренди 2017 року SMM (Social Media Marketing). Досліджені основні сфери застосування SMM, надана характеристика популярності цього процесу, описані основні переваги та недоліки способів застосування SMM. Також у статті розглянуті принципи роботи з контентом у соціальних мережах на прикладі відомих компаній.-
dc.description.abstractEN: The presented scientific article analyzes the main trends of 2017 in SMM (Social Media Marketing). It is outlined and described the features of traffic sources, particular attention is given to the study of the main spheres of SMM application, it is described the popularity of the marketing process in social networks and the main advantages and disadvantages of SMM application methods. Also, the article discusses the principles of working with content in social networks by the example of well-known companies.-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectсоциальные сетиen_US
dc.subjectсоциальные платформыen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпользователиen_US
dc.subjectвизуальный контентen_US
dc.subjectмобильные приложенияen_US
dc.subjectтрафикen_US
dc.subjectмессенджерыen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectсоціальні платформиen_US
dc.subjectкористувачіen_US
dc.subjectвізуальний контентen_US
dc.subjectмобільні додаткиen_US
dc.subjectтрафікen_US
dc.subjectмесенджериen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectsocial platformsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectusersen_US
dc.subjectvisual contenten_US
dc.subjectmobile applicationsen_US
dc.subjecttrafficen_US
dc.subjectmessengersen_US
dc.titleSmm как инновационный инструмент продвижения услуги в интернетеen_US
dc.title.alternativeSmm як інноваційний інструмент просування послуги в інтернетіen_US
dc.title.alternativeSmm as an innovative instrument of promotion of internet servicesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 6 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zayka.pdf364,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.