Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1876
Назва: Парадигма інтернет-реклами та технології її поширення
Інші назви: Парадигма интернет-рекламы и технологии ее распространения
Paradigm of internet advertising and technologies of its distribution
Автори: Мишко, Олена Валентинівна
Мышко, Елена Валентиновна
Myshko, Olena
Коваль, Ольга Григорівна
Коваль, Ольга Григорьевна
Koval, Olha
Струс, Роман Васильович
Струс, Роман Васильевич
Strus, Roman
Ключові слова: реклама
Інтернет-реклама/онлайн-реклама
рекламна індустрія
інформаційні технології
Интернет-реклама/онлайн-реклама,
рекламная индустрия
информационные технологии
advertising
Internet-advertising/online-advertising
the advertising industry
information technologies
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Мишко О. В. Парадигма інтернет-реклами та технології її поширення / О. В. Мишко, О. Г. Коваль, Р. В. Струс // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 407-410.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті проаналізовано термін «Інтернет-реклама» з позицій маркетингу й інформаційних технологій, визначено переваги та недоліки цього явища, а також вплив глобалізаційних процесів на рекламну індустрію. Проаналізовано технології поширення реклами в мережі Інтернет. Зосереджено увагу на особливостях впливу Інтернет-реклами як сучасного каналу комунікації на реципієнтів.
RU: В статье проанализирован термин «Интернет-реклама» с позиций маркетинга и информационных технологий, определены преимущества и недостатки этого явления, а также влияние глобализационных процессов на рекламную индустрию. Проанализированы технологии распространения рекламы в сети Интернет. Сосредоточено внимание на особенностях влияния Интернет-рекламы как современного канала коммуникации на реципиентов.
EN: The article analyzes the term "Internet advertising" from the point of view of marketing and information technologies, identifies the advantages and disadvantages of this phenomenon, and, moreover, the influence of globalization processes on the advertising industry. The technologies of distribution of advertising on the Internet are analyzed. The attention is focused on the peculiarities of the influence of Internet advertising as a modern communication channel for recipients.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1876
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/73.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myshko.pdf180,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.