Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМишко, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorМышко, Елена Валентиновна-
dc.contributor.authorMyshko, Olena-
dc.contributor.authorКоваль, Ольга Григорівна-
dc.contributor.authorКоваль, Ольга Григорьевна-
dc.contributor.authorKoval, Olha-
dc.contributor.authorСтрус, Роман Васильович-
dc.contributor.authorСтрус, Роман Васильевич-
dc.contributor.authorStrus, Roman-
dc.date.accessioned2019-11-05T11:42:56Z-
dc.date.available2019-11-05T11:42:56Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/73.pdf-
dc.identifier.citationМишко О. В. Парадигма інтернет-реклами та технології її поширення / О. В. Мишко, О. Г. Коваль, Р. В. Струс // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 407-410.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1876-
dc.description.abstractUK: У статті проаналізовано термін «Інтернет-реклама» з позицій маркетингу й інформаційних технологій, визначено переваги та недоліки цього явища, а також вплив глобалізаційних процесів на рекламну індустрію. Проаналізовано технології поширення реклами в мережі Інтернет. Зосереджено увагу на особливостях впливу Інтернет-реклами як сучасного каналу комунікації на реципієнтів.en_US
dc.description.abstractRU: В статье проанализирован термин «Интернет-реклама» с позиций маркетинга и информационных технологий, определены преимущества и недостатки этого явления, а также влияние глобализационных процессов на рекламную индустрию. Проанализированы технологии распространения рекламы в сети Интернет. Сосредоточено внимание на особенностях влияния Интернет-рекламы как современного канала коммуникации на реципиентов.-
dc.description.abstractEN: The article analyzes the term "Internet advertising" from the point of view of marketing and information technologies, identifies the advantages and disadvantages of this phenomenon, and, moreover, the influence of globalization processes on the advertising industry. The technologies of distribution of advertising on the Internet are analyzed. The attention is focused on the peculiarities of the influence of Internet advertising as a modern communication channel for recipients.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectІнтернет-реклама/онлайн-рекламаen_US
dc.subjectрекламна індустріяen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectИнтернет-реклама/онлайн-реклама,en_US
dc.subjectрекламная индустрияen_US
dc.subjectинформационные технологииen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectInternet-advertising/online-advertisingen_US
dc.subjectthe advertising industryen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.titleПарадигма інтернет-реклами та технології її поширенняen_US
dc.title.alternativeПарадигма интернет-рекламы и технологии ее распространенияen_US
dc.title.alternativeParadigm of internet advertising and technologies of its distributionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myshko.pdf180,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.