Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1811
Назва: Конкуренція і конкурентоспроможність на аграрному ринку України
Інші назви: Конкуренция и конкурентоспособность на аграрном рынке Украины
Competition and competitiveness on the agricultural market of Ukraine
Автори: Нечипоренко, Валентина Володимирівна
Нечипоренко, Валентина Владимировна
Nechyporenko, Valentyna
Ключові слова: конкуренція
види конкуренції
конкурентоспроможність
фактори конкурентоспроможності
конкуренция
аграрний ринок
виды конкуренции
конкурентоспособность
факторы конкурентоспособности
аграрный рынок
competition
types of competition
competitiveness
competitiveness factors
agrarian market
Дата публікації: тра-2018
Бібліографічний опис: Нечипоренко В. В. Конкуренція і конкурентоспроможність на аграрному ринку України / В. В. Нечипоренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 14. – С. 206-210.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності на аграрному ринку, що є однією з основних проблем розвитку ринкових відносин в Україні. Під час проведених досліджень проаналізовано види конкуренції, де виявлено характер та інтенсивність конкуренції на аграрному ринку. Успіх розвитку як внутрішнього, так і зовнішнього ринку залежить від конкурентоспроможності продукції.
UK: В статье рассмотрены теоретические аспекты конкурентоспособности на аграрном рынке, что является одной из основных проблем развития рыночных отношений в Украине. В ходе проведенных исследований проанализированы виды конкуренции, где выявлены характер и интенсивность конкуренции на аграрном рынке. Успех развития как внутреннего, так и внешнего рынка зависит от конкурентоспособности продукции.
EN: The article deals with theoretical aspects of competitiveness in the agrarian market, which is one of the main problems of the development of market relations in Ukraine. During the conducted researches, the types of competition were analyzed, where the character and intensity of competition in the agrarian market was revealed. The success of both internal and external markets depends on the competitiveness of products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1811
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/14_2018/37.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 3 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nechyporenko.pdf191,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.