Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1717
Назва: Оптимізація формування товарного портфеля як інструмента управління товарним асортиментом та номенклатурою
Інші назви: Оптимизация формирования товарного портфеля как инструмента управления товарным ассортиментом и номенклатурой
Optimization of forming popular portfolio as a tool management by a product assortment and nomenclature
Автори: Макаренко, Наталія Олексіївна
Макаренко, Наталья Алексеевна
Makarenko, Nataliia
Ключові слова: товарний асортимент
номенклатура продукції
стратегія управління
товарний портфель
інноваційна політика
споживачі
товарный ассортимент
номенклатура продукции
стратегия управления
товарный портфель
инновационная политика
потребители
assortment of products
nomenclature of products
strategy of management
commodity portfolio
novation policy
consumers
Дата публікації: бер-2018
Бібліографічний опис: Макаренко Н. О. Оптимізація формування товарного портфеля як інструмента управління товарним асортиментом та номенклатурою / Н. О. Макаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 107-113.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто й проаналізовано основні концептуальні підходи до формування оптимального товарного портфеля підприємства. Запропоновано під час формування асортименту застосовувати метод АВС– XYZ, що дає змогу виділяти ту частину товару, яка й представляє найбільший інтерес із погляду формування асортименту підприємства. Визначено перспективність застосування матриці Бостонської консалтингової групи, яка забезпечує можливість дослідити фінансову взаємодію асортиментних груп у межах бізнес-портфеля підприємства, визначити перспективи розвитку асортименту та знайти напрями підвищення його прибутковості.
RU: В статье рассмотрены и проанализированы основные концептуальные подходы к формированию оптимального товарного портфеля предприятия. Предложено при формировании ассортимента применять метод АВС–XYZ, что позволяет выделять ту часть товара, которая и представляет наибольший интерес с точки зрения формирования ассортимента предприятия. Определена перспективность применения матрицы Бостонской консалтинговой группы, которая обеспечивает возможность исследовать финансовое взаимодействие ассортиментных групп в рамках бизнес-портфеля предприятия, определить перспективы развития ассортимента и найти направления повышения его доходности.
EN: The article considers and analyzes the main conceptual approaches to the formation of an optimal product portfolio of the enterprise. It is proposed to use the ABC-XYZ method during the formation of the range, which allows allocating that part of the product, which is of the greatest interest in terms of the formation of the range of the enterprise. The prospects of using the matrix of the Boston Consulting Group, which provides an opportunity to explore the financial interaction of assortment groups within the business portfolio of the enterprise, determine the prospects for the development of the range and find ways to increase its profitability.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1717
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/20.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makarenko.pdf410,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.