Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorМакаренко, Наталья Алексеевна-
dc.contributor.authorMakarenko, Nataliia-
dc.date.accessioned2019-10-21T11:55:03Z-
dc.date.available2019-10-21T11:55:03Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/13_2018/20.pdf-
dc.identifier.citationМакаренко Н. О. Оптимізація формування товарного портфеля як інструмента управління товарним асортиментом та номенклатурою / Н. О. Макаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – № 13. – С. 107-113.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1717-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто й проаналізовано основні концептуальні підходи до формування оптимального товарного портфеля підприємства. Запропоновано під час формування асортименту застосовувати метод АВС– XYZ, що дає змогу виділяти ту частину товару, яка й представляє найбільший інтерес із погляду формування асортименту підприємства. Визначено перспективність застосування матриці Бостонської консалтингової групи, яка забезпечує можливість дослідити фінансову взаємодію асортиментних груп у межах бізнес-портфеля підприємства, визначити перспективи розвитку асортименту та знайти напрями підвищення його прибутковості.en_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены и проанализированы основные концептуальные подходы к формированию оптимального товарного портфеля предприятия. Предложено при формировании ассортимента применять метод АВС–XYZ, что позволяет выделять ту часть товара, которая и представляет наибольший интерес с точки зрения формирования ассортимента предприятия. Определена перспективность применения матрицы Бостонской консалтинговой группы, которая обеспечивает возможность исследовать финансовое взаимодействие ассортиментных групп в рамках бизнес-портфеля предприятия, определить перспективы развития ассортимента и найти направления повышения его доходности.-
dc.description.abstractEN: The article considers and analyzes the main conceptual approaches to the formation of an optimal product portfolio of the enterprise. It is proposed to use the ABC-XYZ method during the formation of the range, which allows allocating that part of the product, which is of the greatest interest in terms of the formation of the range of the enterprise. The prospects of using the matrix of the Boston Consulting Group, which provides an opportunity to explore the financial interaction of assortment groups within the business portfolio of the enterprise, determine the prospects for the development of the range and find ways to increase its profitability.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectтоварний асортиментen_US
dc.subjectноменклатура продукціїen_US
dc.subjectстратегія управлінняen_US
dc.subjectтоварний портфельen_US
dc.subjectінноваційна політикаen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectтоварный ассортиментen_US
dc.subjectноменклатура продукцииen_US
dc.subjectстратегия управленияen_US
dc.subjectтоварный портфельen_US
dc.subjectинновационная политикаen_US
dc.subjectпотребителиen_US
dc.subjectassortment of productsen_US
dc.subjectnomenclature of productsen_US
dc.subjectstrategy of managementen_US
dc.subjectcommodity portfolioen_US
dc.subjectnovation policyen_US
dc.subjectconsumersen_US
dc.titleОптимізація формування товарного портфеля як інструмента управління товарним асортиментом та номенклатуроюen_US
dc.title.alternativeОптимизация формирования товарного портфеля как инструмента управления товарным ассортиментом и номенклатуройen_US
dc.title.alternativeOptimization of forming popular portfolio as a tool management by a product assortment and nomenclatureen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makarenko.pdf410,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.