Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15852
Назва: Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства
Інші назви: Marketing research as a tool for shaping the company's product policy
Автори: Калініченко, Олена Олександрівна
Kalinichenko, Оlena
Пойта, Ірина Олександрівна
Poita, Iryna
Мосійчук, Ірина Вікторівна
Mosiichuk, Iryna
Ключові слова: маркетингові дослідження
товарна політика
ринок
споживач
послуга
товар
marketing research
product policy
market
consumer
product
service
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: ННІ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Український державний університет науки і технологій
Бібліографічний опис: Калініченко О. О. Маркетингові дослідження як інструмент формування товарної політики підприємства / О. О. Калініченко // Економічний простір. – 2025. – № 202. – С. 132-136
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розглянуто теоретичні основи маркетингових досліджень як інструменту формування товарної політики підприємства. Висвітлено розвиток та етапи маркетингових досліджень від початку їх запровадження і до сьогодення. Проаналізовано роль маркетингових досліджень як для сучасного бізнесі так і для споживача. Це дослідження показало, що маркетингові дослідження є важливою частиною бізнес-стратегії будь якого підприємства, будь то бізнес B2B або B2C. Дане дослідження дає відповідь, що необхідно надати компаніям можливість приймати рішення про рух вперед та прийняття рішень на основі даних отриманих під час проведення маркетингових досліджень. Проаналізовано, що більшість компаній знають, що таке маркетингові дослідження, і усвідомлюють їх значення в загальному розумінні, але можуть не визнати, наскільки важливим є такі дослідження, щоб досягти успіху в бізнесі. Доведено, що маркетингові дослідження забезпечують оцінку ефективності маркетингових заходів через аналіз споживчих відгуків, обсягів продажів та інших ключових показників, що дозволяє своєчасно коригувати стратегії ведення бізнесу.
EN: The article deals with the theoretical foundations of marketing research as a tool for shaping the product policy of the enterprise. The development and stages of marketing research from the beginning of its introduction to the present time are highlighted. The role of marketing research for both modern business and consumer is analysed. This study has shown that marketing research is an important part of the business strategy of any enterprise, whether it is a B2B or B2C business. This study answers that there is a need to empower companies to make decisions to move forward and make decisions based on the data obtained from market research. It is analysed that most companies know what marketing research is and are aware of its importance in common understanding, but may not recognise how important such research is to achieve business success. It is proved that marketing research provides an assessment of the effectiveness of marketing activities through the analysis of consumer feedback, sales volumes and other key indicators, which allows timely adjustments in business strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15852
Інші ідентифікатори: https://economic-prostir.com.ua/article/202-marketyngovi-doslidzhennya-yak-instrument-formuvannya-tovarnoyi-polityky-pidpryyemstva/
DOI: https://doi.org/10.30838/EP.202.132-136
Розташовується у зібраннях:№ 202

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalinichenko.pdf273,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.