Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15293
Title: Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ
Authors: Шамов, І. С.
Орловська, Юлія Валеріївна (науковий керівник)
Keywords: маркетингова стратегія
Issue Date: 15-Dec-2023
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Шамов І. С. Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ / Б. В. Савранський ; наук. керівник Ю. В. Орловська //Сучасні виклики для Європейського бізнесу. Безпека, конкурентоспроможність, екологічність : зб. тез наук.-практ. конф. студ. та молодих науковців. (15 грудня 2023). – Дніпро: ПДАБА, 2023. – С. 96-100.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15293
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шамов.pdf284,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.