Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15293
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШамов, І. С.-
dc.contributor.otherОрловська, Юлія Валеріївна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2025-05-08T10:28:42Z-
dc.date.available2025-05-08T10:28:42Z-
dc.date.issued2023-12-15-
dc.identifier.citationШамов І. С. Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ / Б. В. Савранський ; наук. керівник Ю. В. Орловська //Сучасні виклики для Європейського бізнесу. Безпека, конкурентоспроможність, екологічність : зб. тез наук.-практ. конф. студ. та молодих науковців. (15 грудня 2023). – Дніпро: ПДАБА, 2023. – С. 96-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15293-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleОсобливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шамов.pdf284,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.