Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15293
Назва: Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ
Автори: Шамов, І. С.
Орловська, Юлія Валеріївна (науковий керівник)
Ключові слова: маркетингова стратегія
Дата публікації: 15-гру-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Шамов І. С. Особливості міжнародних маркетингових стратегій підприємств та установ / Б. В. Савранський ; наук. керівник Ю. В. Орловська //Сучасні виклики для Європейського бізнесу. Безпека, конкурентоспроможність, екологічність : зб. тез наук.-практ. конф. студ. та молодих науковців. (15 грудня 2023). – Дніпро: ПДАБА, 2023. – С. 96-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/15293
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шамов.pdf284,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.