Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13284
Title: Higher education in Ukraine under martial law: challenges and ways of recovery
Other Titles: Вища освіта в Україні в умовах військового стану: виклики та шляхи відновлення
Authors: Levchuk, Kateryna
Левчук, Катерина Олександрівна ·
Keywords: direct losses
educational institutions
Ukraine
scientific potential
higher education
заклади вищої освіти
Україна
науковий потенціал
прямі трати
вища освіта
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Levchuk K. Higher education in Ukraine under martial law: challenges and ways of recovery / K. Levchuk // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2024. – № 2(43) – С. 57-61
Abstract: UK: The article discusses the challenging situation in higher education in Ukraine caused by the war and destruction resulting from the actions of the Russian Federation. The estimated educational losses exceed USD 9 billion. More than 6 million people, including students and educators, were forced to leave the country. Those who remained report a deterioration in their psychological state, which negatively affects the learning and teaching process. The article analyses data on the number of scientific, research, and teaching staff, revealing a clear and rapid decline. It also includes a comparative analysis of the number of higher education institutions and students in different forms of education. To address these issues, comprehensive reforms are necessary to restore and improve education, resume research activities, and provide psychological support to educators and students. Only by following this approach can Ukraine overcome the consequences of the armed conflict and achieve sustainable development in the future
UK: йнувань, зумовлених діями країною агресором. З кожним днем кількість зруйнованих та пошкоджених закладів освіти збільшується. При цьому лише прямі приблизні збитки становлять понад 9 мільярдів доларів США. Шкідливий вплив цих подій відзначається не лише на інфраструктурі й безпосередньо закладах освіти, а й відчула науково-педагогічна спільнота та здобувачі, які були вимушені покинути свої домівки й виїхати за кордон. Крім того, більшість освітян та здобувачів освіти, які залишилися в Україні, стикаються з різними психологічними проблемами такими як: гнів, роздратування, занепад сил, апатія, відсутність мотивації тощо, що впливає негативним чином на якість навчання та викладання. Особливу увагу привертає втрата наукового потенціалу країни, оскільки кількість дослідників та науково-педагогічних працівників значно зменшується з кожним роком, а військова агресія пришвидшила цей процес. Треба пам’ятати, що науковий потенціал є важливим фактором для економічного розвитку не лише країни в цілому, але й впливає на життя кожного громадянина. Отже, основними заходами, що дозволять подолати наслідки воєнного конфлікту в України є зосередження на покращенні якості освіти, відновленні наукового потенціалу та наданні психологічної підтримки освітянам та студентам. Тільки таким чином Україна зможе подолати наслідки цього конфлікту та забезпечити стійкий розвиток у майбутньому
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13284
Other Identifiers: https://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/43_2024/11.pdf
DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.43-9
Appears in Collections:№ 2 (43)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levchuk.pdf183,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.