Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12255
Title: Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості
Authors: Артеменко, Валерій
Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
Keywords: бренд
брендинг
брендингові стратегії
брендингоформуючі ініціативи
брендингова політика
маркетингова діяльність
Issue Date: 2023
Publisher: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Citation: Артеменко В. Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості : магіст. робота : 075 Маркетинг / Валерій Артеменко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2023. – 100 с.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12255
Appears in Collections:075 Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Artemenko.pdf
  Restricted Access
4,02 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.