Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, Валерій-
dc.contributor.otherОнищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)-
dc.date.accessioned2024-03-12T07:29:29Z-
dc.date.available2024-03-12T07:29:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАртеменко В. Формування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості : магіст. робота : 075 Маркетинг / Валерій Артеменко ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2023. – 100 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12255-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"uk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectбрендингові стратегіїuk_UA
dc.subjectбрендингоформуючі ініціативиuk_UA
dc.subjectбрендингова політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleФормування брендингової політики як чинник розвитку маркетингової діяльності підприємства харчової промисловостіuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemenko.pdf
  Restricted Access
4,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.