Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11852
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлименко, В. М.-
dc.contributor.authorKlymenko, Vladyslav-
dc.contributor.authorПольова, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorPolova, Tetiana-
dc.date.accessioned2024-01-24T11:07:58Z-
dc.date.available2024-01-24T11:07:58Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1359-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/188-19-
dc.identifier.citationКлименко В. М. Основні аспекти розробки рекламної програми як засобу просування агентства нерухомості / В. М. Клименко, Т. В. Польова // Економічний простір. – 2023. – № 188. – С. 113-118uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11852-
dc.description.abstractUK: У статті обґрунтовано використання рекламних заходів для просування послуг на ринку нерухомості. Проведено дослідження особливостей ринку нерухомості та відповідних тенденцій розвитку реклами. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, його основних економічних показників та аналіз стану ринку нерухомості. Запропоновано рекламну програму для агентства нерухомості. Розраховано бюджет рекламної програми та визначено цільову аудиторію. Для просування агентству нерухомості слід приділити увагу розвитку соціальних мереж компанії та запуску таргетованої реклами. Надано рекомендації щодо налаштування таргетованої реклами в Facebook Ads. Розроблено візуальне оформлення банерів оголошень рекламної кампаній у Facebook Ads.uk_UA
dc.description.abstractEN: The paper substantiates the use of promotional activities to promote services in the real estate market. The purpose of the article is to substantiate the use of advertising measures to promote an enterprise in the real estate market and their effectiveness. To identify the main trends in the development of advertising services in the real estate market. To provide practical recommendations for developing a programme of advertising activities in the real estate sector as a means of promotion in the target market. In preparing the study, a systematic approach to the study of economic processes and phenomena was used, as well as empirical (observation, description, comparison, content analysis) and theoretical (analysis, synthesis) methods of scientific knowledge. The paper studies the peculiarities of the real estate market and relevant trends in the development of advertising. The study showed that the real estate market is a structure with imperfect competition, which determines the leading role of advertising among the elements of marketing technologies. Based on the analysis of the methods of distribution of real estate advertising, it was found that online promotion tools have recently played a leading role. The marketing activities of the enterprise, its main economic indicators and the situation in the real estate market are analysed. An advertising programme was proposed for the agency. The budget of the advertising programme is calculated and the target audience is identified. It is determined that one of the most promising areas for promoting services is the social networks Facebook, Instagram. Recommendations for setting up targeted advertising are given. A visual design of banners for Facebook Ads advertising campaigns was developed. The proposed advertising programme in social networks can be considered effective and recommended for implementation by real estate agencies.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectринок нерухомостіuk_UA
dc.subjectжитлова нерухомістьuk_UA
dc.subjectкомерційна нерухомістьuk_UA
dc.subjectпрограма рекламної діяльностіuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.subjectcommercial real estateuk_UA
dc.subjectreal estate marketuk_UA
dc.subjectresidential real estateuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleОсновні аспекти розробки рекламної програми як засобу просування агентства нерухомостіuk_UA
dc.title.alternativeMain aspects of the development of an advertising programme as a means of promoting an estate agencyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 188

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klymenko.pdf517 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.